البرز نیوز

البرز نیوز

آخرین اخبار استان البرز و شهر کرج
امروز: ۱۴۰۳/۰۱/۱۰
X

تأمین آب، مهم ترین مسئله ساماندهی اراضی پیرامون فرودگاه پیام است

معاون شهرسازی ومعماری شهرداری کرج از امکان بهره گیری از پتانسیل‌های منطقه ویژه و فرودگاه پیام در جهت ایجاد ارزش افزوده برای شهر کرج و توسعه خدمات شهری با رویکرد صیانت از حریم شهر کرج و حفظ محیط زیست خبر داد.


به گزارش البرز نیوز از البرز؛ عباس سعیدی کیا در جلسه ای که با حضور اعضای کارگروه ساماندهی اراضی پیرامون فرودگاه پیام، نماینده شرکت آب و فاضلاب و نماینده شرکت ارتباطات زیرساخت برگزار شد، اظهار داشت: به منظور افزایش تحقق پذیری طرح ساماندهی اراضی پیرامون فرودگاه پیام، مطالعات این طرح در یک فرایند پویا و با بهره برداری از ظرفیت ارگان‌های اجرایی دخیل در محدوده در حال تهیه است.

وی افزود: در سلسله جلساتی که با حضور اعضای کارگروه و نمایندگان ارگان‌های اجرایی مدعو برگزار می گردد، امکان بهره گیری از پتانسیل‌های منطقه ویژه و فرودگاه پیام در جهت ایجاد ارزش افزوده برای شهر کرج و توسعه خدمات شهری با رویکرد صیانت از حریم شهر کرج و حفظ محیط زیست مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

سعیدی کیا در خصوص جلسه برگزار شده خاطرنشان کرد: در دومین جلسه این کارگروه، پهنه بندی پیشنهادی محدوده طرح از منظر شبکه معابر، دسترسی به منابع آبی و امکان تأمین زیرساخت های ارتباطی مورد بررسی قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: با تکمیل کمربندی گلستان و با توجه به پیش بینی‌های صورت گرفته در اسناد فرادست، محدوده طرح از منظر دسترسی از شرایط بسیار مناسبی برخوردار خواهد بود.

وی تاکید کرد: همچنین طبق اظهارات نماینده شرکت ارتباطات زیرساخت، امکان تأمین زیرساخت های ارتباطی در محدوده میسر خواهد بود. ولیکن در خصوص نحوه تأمین آب محدوده، نیاز به بررسی های بیشتری است.

این مسئول در پایان با اشاره به اینکه در پهنه بندی محدوده تلاش بر آن بوده تا کاربری هایی با حداقل نیاز آبی پیشنهاد شود، گفت: امکان بهره برداری از حلقه چاه‌های واقع در محدوده طرح در جلسه ای با حضور نمایندگان شرکت آب منطقه ای استان البرز مورد بررسی خواهد گرفت.

 


انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

طراحی و اجرا : کرج وب
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به البرز نیوز است.