البرز نیوز

البرز نیوز

آخرین اخبار استان البرز و شهر کرج
امروز: ۱۴۰۳/۰۱/۳۱
X

۴هزار و ۵۰۰ واحد مسکن مهر در نهضت ملی مسکن تکمیل می شود/طرح تغییر شهر جدید هشتگرد به مهستان به وزارت کشور اعلام شد

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید هشتگرد با اشاره به بلاتکلیفی ۴هزار و ۵۰۰ واحد مسکن مهر، گفت: این واحدهایی تکمیل نشده در قالب نهضت ملی مسکن، تکمیل و واگذار می شود.


به گزارش خبرنگار البرز نیوز از البرز، عباس قنبری امروز در نشست خبری که با حضور شهردار و رییس شورای شهر جدید هشتگرد برگزار شد، اظهار کرد: قانونگذار وظایف شهرداری و شرکت عمران را مشخص کرده و هیچ تداخلی در این ارتباط وجود ندارد.

وی در خصوص حوزه خدمات شرکت عمران گفت: پیش از این در راستای احداث زیرساخت ها و آماده سازی بستر شهری در شهرجدید هشتگرد، اقداماتی صورت گرفته که کافی نبوده است اما با نگاه دولت جدید و اهمیت رشد و توسعه شهرهای جدید و احداث مسکن، موضوع ساخت مسکن در اولویت و قابل توجه خواهد بود.

وی در مورد توقع مردم از خدمات شهری گفت: در مورد موضوعات خدمات رسان مردم تفکیک نمی کنند درحالیکه در این ارتباط شرکت عمران و مدیریت شهری نیز از دستگاههای خدمات رسان آب و برق و گاز و … مطالباتی دارد.

قنبری در مورد کلاهبرداری های کشف شده سال گذشته در مورد خرید و فروش واحدهای مسکونی واگذار شده در این شهر، تاکید کرد: مردم باید قبل از خرید واحد مسکونی، برای جلوگیری از مشکلات ناشی از سوء استفاده کلاهبرداران،  هماهنگی هایی با شرکت عمران داشته باشند.

وی افزود: متاسفانه بعضی تعاونی های مساکن دنبال سوء استفاده هستند و فضا را به گونه ای مهیا می کنند که هیچ ابهامی پیش نیاید. از آنجایی که این شهر به عنوان شهر جدید و شرکت عمران،‌شناخته شده است، مردم اعتماد می کنند و فریب می خورند اما به هیچ عنوان این تخلفات مربوط به شرکت عمران نیست.

مدیرعامل شرکت عمران شهرجدید هشتگرد در مورد بهره برداری از مترو گفت: لازم است مترو به صورت قطعی به شرکت بهره برداری تهران تحویل شود لذا بحث سیستم سیگنالینگ قطار برقی شهر جدید هشتگرد-گلشهر در آستانه تحویل و بهره برداری است.

قنبری در مورد تغییر نامگذاری شهر جدید هشتگرد به شهر جدید مهستان گفت: تغییر نام با اختیار استاندار البرز.گ صورت گرفت چون فرایند خاص خودش طی شده است و مقرر گردید استانداری این طرح را به وزارت کشور ارسال و در هیات وزیران تایید و به صورت رسمی اعلام شود.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید هشتگرد در مورد تکمیل مسکن مهر گفت: در پروژه مسکن مهر، واحدهایی تکمیل نشده وجود دارد که مقرر گردید در قالب نهضت ملی مسکن، ادامه پیدا کند و در این ارتباط حدود ۴هزار  و ۵۰۰ واحد بلاتکلیف از پروژه مسکن مهر در این شهر وجود دارد.


انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

طراحی و اجرا : کرج وب
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به البرز نیوز است.