البرز نیوز

البرز نیوز

آخرین اخبار استان البرز و شهر کرج
امروز: ۱۴۰۳/۰۲/۲۰
X

برگزاری سمینار “زندگی آرام من” با مشارکت موسسه خیریه مهر سهیلا و شهرداری کرج

سمینار “زندگی آرام من” با مشارکت موسسه خیریه مهر سهیلا و سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری کرج برگزار شد.


به گزارش البرز نیوز از البرز، رضا رنجبر  کارشناس علوم ارتباطات در جمع درمانجویان مهر سهیلا با تاکید بر انجسام و اکرام خانواده در روز جهانی خانواده گفت: مناسب ترین نظام برای تأمین نیازهای روحی و معنوی بشر خانواده است. خانواده می تواند بهترین بستر را برای تأمین امنیت، آرامش روانی اعضا و  پرورش نسل جدید فراهم آورد.

وی افزود: با توجه به اینکه خانواده نخستین بستری است که انسان در آن بخشی از هویت انتسابی خود را دریافت می کند لذا از تاثیرگذارترین عوامل در فرایند هویت یابی فرد خانواده است.

سولماز صادقیان رئیس اداره سلامت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری کرج هدف از برگزاری این رویداد سلامت محور را، ارائه راهکارهای مهم و کاربردی در خصوص خانواده و شیوه مدیریت رفتار و ارتباط بین اعضای خانواده بر شمرد.

وی خاطر نشان کرد: اداره ترویج سلامت در سال ۱۴۰۱ در نظر دارد با راه اندازی دوره های مختلف مشاوره در موضوعات گوناگون بویژه خانواده و آسیب های اجتماعی و… تاثیر بسزایی در بهبود شرایط جامعه داشته باشد و اظهار امیدواری نمود با همکاری کلیه دستکاه های متولی، گام های مثبتی برداشته شود. 

ناصر امینی مدیرعامل موسسه خیریه مهر سهیلا هم در حاشیه این مراسم ضمن قدردانی از د  درمانجویان و حامیان  این موسسه و   سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری کرج گفت: در اساسنامه موسسه بر آموزش قبل از پیشگیری و درمان تاکید شده است و ما علاوه بر کمک های مادی و مددکاری، آموزش را از ارکان اصلی برنامه های موسسه در حمایت از خانوده های درمانجویان تحت پوشش بر شمرد.

وی با اشاره به برگزاری کلاس ها و کارگاه های آموزشی در حال برگزاری این مرکز گفت: این موسسه علاوه بر خیریه بودن در کمک به بیماران مبتلا به سرطان و معیشت خانوده های این عزیزان برنامه های ورزشی، هنری ، موسیقی، خودشناسی، روانشناسی و همچنین برنامه های آگاهی رسانی از سرطان را در دستور کار این مرکز خواند.

پرسش و پاسخ، همچنین اهدای جوایز به شرکت کنندگان نیز از دیگر برنامه های این مراسم بود.

موسسه خیریه مهر سهیلا حامی بیماران مبتلا به سرطان تاکنون توانسته به بیش از ۱۴۰۰ بیمار مبتلا به سرطان امداد رسانی و خدمات مددکاری ارائه کند.

 

 


انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

طراحی و اجرا : کرج وب
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به البرز نیوز است.