البرز نیوز

البرز نیوز

آخرین اخبار استان البرز و شهر کرج
امروز: ۱۴۰۳/۰۱/۱۰
X

همایش پیاده روی خانواده‌های کارگران در کرج برگزار شد

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی البرز، گفت: به مناسبت هفته کار و کارگر شمار زیادی از خانواده ها و بازنشستگان جامعه کارگری استان البرزصبح جمعه ۱۶ اردیبهشت در کرج در همایش پیاده روی شرکت کردند.


به گزارش البرز نیوز از البرز، عبدالله دارایی با اشاره به همایش پیاده روی که به مناسبت هفته کار و کارگر  با حضور تعدادی زیادی از خانواده ها و بازنشستگان جامعه کارگری استان البرزصبح جمعه 16 اردیبهشت  در کرج برگزار شد، اظهار داشت:  پیاده روی خانوادگی کارگران همایشی مفید و اثر گذار در بستر سلامت مردم و تقویت روحیه شادابی و نشاط در جامعه  کارگری است.

دارایی، ترغیب و ترویج پیاده روی خانوادگی را بستر ساز توسعه ورزش همگانی و ایجاد انگیزه در هدایت اقشار مردم به ورزش‌ عنوان کرد.

وی با اشاره به اثرات مثبت ترویج پیاده روی های خانوادگی در سلامت جامعه، ضرورت برنامه ریزی مسوولان برای تامین امکانات لازم جهت ترویج فرهنگ ورزش درخانواده ها را مورد تاکید قرار داد. 

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی البرز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفته کار و کارگر ، از کارگران به عنوان سربازان عرصه اقتصاد نام برد و افزود: این قشر زحمتکش در تحقق شعار سال که مورد تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی است، نقش بسیار مهمی ‌را بر عهده دارند.

دارایی، کارگران‌ را یکی از مهمترین گروه‌های جامعه هدف دردولت سیزدهم عنوان کرد و گفت: ما مسوولان وظیفه می دانیم خدمت‌رسانی به این عزیزان را که  ستون‌های انقلاب اند مورد توجه خاص قرار دهیم و درمسیر بهبود فضای کسب و کار تلاش وافری خواهیم داشت.

این خانواده ها در مسیر پیاده روی ضمن استفاده از ماسک دستورالعمل های بهداشتی را رعایت کردند و با سردادن شعارهای انگیزشی  ورزشی پرنشاط  بر پیاده  روی در هوای پاک تاکید داشتند.

همچنین برنامه ورزش باستانی توسط گروه ورزشکاران جوان در رشته ورزش باستانی کارگران انجام پذیرفت و از بازنشستگان نمونه استان دراین مراسم توسط مدیر کل تعاون،کارورفاه اجتماعی استان البرز وتشکلات کارگری تجلیل بعمل آمد.


انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

طراحی و اجرا : کرج وب
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به البرز نیوز است.