البرز نیوز

البرز نیوز

آخرین اخبار استان البرز و شهر کرج
امروز: ۱۴۰۳/۰۱/۱۰
X

۴۵ پروژه در نظرآباد کلنگ زنی و افتتاح شد

استاندار البرز گفت: همزمان با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ۴۵ پروژه در شهرستان نظرآباد با اعتباری حدود ۲۳۱ میلیارد تومان مورد بهره برداری و کلنگ زنی قرار گرفت.


به گزارش البرز نیوز از البرز، مجتبی عبداللهی در مراسم افتتاح پروژه های شهرستان نظرآباد، ضمن تبریک ایام دهه فجر، اظهار داشت: اولین سفر شهرستانی در این این ایام را از نظرآباد و با گلباران گلزار شهدا آغاز کردیم.

وی ادامه داد: در این شهرستان همزمان با این ایام خجسته، ۴۵ پروژه با اعتباری حدود ۲۳۱ میلیارد تومان مورد بهره برداری و کلنگ زنی قرار گرفت.

عبداللهی گفت: یک مجموعه گلخانه ای هایتک تحت عنوان دهکده سبز استان در مساحت ۱۰ هکتار  با تکنولوژی های پیشرفته نیز مورد بازدید قرار گرفت چراکه اکنون درصدد توسعه این نوع کشت هستیم تا توان تولید، اشتغال و بهره وری را در حوزه کشاورزی افزایش دهیم.

وی افزود: طبق سیاست های دولت سیزدهم باید به سمت افزایش مجموعه های گلخانه ای برویم و در این راستا حرکت و اهتمام جهادی داشته باشیم.

همچنین، استاندار البرز در مجموعه کارخانه مقدم حضور یافت و خط تولید این مجموعه با نوسازی تجهیزات و راه اندازی دستگاه های جدید پس از سال ها، آغاز به کار کرد.

 

 


انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

طراحی و اجرا : کرج وب
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به البرز نیوز است.