البرز نیوز

البرز نیوز

آخرین اخبار استان البرز و شهر کرج
امروز: ۱۴۰۳/۰۲/۰۶
X

گرمخانه‌های کرج پاسخگوی نیاز در راه ماندگان و افراد بی خانمان نیست

نایب رئیس شورای شهر کرج، به وجود پاشنه آشیل هایی در متمم بودجه ۱۴۰۰ معاونت خدمات شهری و محیط زیست شهرداری کرج اشاره کرد و گفت: بودجه برخی از ردیف ها که از اهمیت بسزایی برخوردارند، حذف و یا کسر شده که سئوال برانگیز است.


به گزارش البرز نیوز از البرز، علیرضا رحیمی در پانزدهمین جلسه تلفیق شورا، انرژی‌های نو یا پاک ، توسعه و احداث گرمخانه ها  را از جمله بندهای مهمی عنوان کرد که بودجه آنها در لایحه متمم به خوبی دیده نشده است.

رحیمی، با بیان اینکه منابع انرژی پاک باد و خورشید هستند که امروزه به یکی از منابع بسیار پر اهمیت انرژی در کشورهای مختلف تبدیل شده اند، اضافه کرد: منابع فسیلی به دلیل تجدیدناپذیر بودن کم کم در حال کاهش مصرف و خروج از چرخه منابع انرژی هستند.

رحیمی در بخش دیگری از بررسی این متمم با طرح این پرسش که آیا نیازی برای احداث گرمخانه جدید حس نشده است، ادامه داد: همچنین در بحث گرمخانه ها، با توجه به وجود مشکلات جدی شهر در این خصوص، عدم توجه به آن چه دلیلی دارد؟

این مسئول اذعان کرد: هم اکنون گرمخانه های موجود برای آقایان و خانم‌ها در کرج به هیچ وجه پاسخگوی نیاز در راه ماندگان و افراد بی خانمان نیست.

نایب رئیس شورای شهر کرج به وجود پاشنه آشیل هایی در متمم بودجه ۱۴۰۰ معاونت خدمات شهری و محیط زیست شهرداری کرج اشاره کرد و گفت: بودجه برخی از ردیف ها که از اهمیت بسزایی برخوردارند، حذف و یا کسر شده که سوال برانگیز است لذا برای بودجه ۱۴۰۱ قرار نیست این سرفصلها و همچنین برای سایر حوزه های اجرایی  به راحتی گذر کنیم.

 


انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

طراحی و اجرا : کرج وب
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به البرز نیوز است.