البرز نیوز

البرز نیوز

آخرین اخبار استان البرز و شهر کرج
امروز: ۱۴۰۳/۰۲/۲۵
X

کیفیت و کمیت راه های استان به صورت تخصصی بررسی و احصا می شود

استاندار البرز گفت: باید با تیم های تخصصی به بررسی مشکلات جاده ای بپردازیم و برای بهبود تردد با اجماع نظرات مسئولان مربوطه اقدام کنیم چراکه با تصمیمات جزیره ای کاری بدرستی پیش نمی رود.


به گزارش البرز نیوز از البرز، مجتبی عبداللهی در جلسه کمسیون ایمنی ،حمل و نقل و سوانح رانندگی که عصر روز شنبه در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، اظهار داشت: در بهره برداری از پروژه ها بویژه در حوزه راه سازی اولین موضوعی که بسیار حائز اهمیت است ایمنی و حفظ جان مردم است.

وی ادامه داد: از مسئولان مربوطه در حوزه راه های استان می خواهم که از هم اکنون برای تکمیل ایمنی جاده هشتگرد-طالقان اقدام کنند که سال آینده با مشکلی مواجه نشویم و مردم بتوانند با خیال آسوده از این مسیر استفاده کنند.

عبداللهی گفت: به طور قطع جاده های کوهستانی بخصوص در ماه های سرد سال و بارندگی ها، مخاطرات خاص خود را دارند که باید برای این موضوع تدابیر لازم اندیشیده شود.

وی افزود: ضرورت دارد که تیم های تخصصی در سراسر استان حضور یابند و مشکلات، نواقص و کمبودهای جاده های استان را احصا کنند و در این کمیسیون مطرح کنند.

استاندار البرز گفت: باید در چنین جلسه ای به بررسی مشکلات بپردازیم و برای اقدام در جهت بهبود جاده ها با اجماع نظرات مسئولان مربوطه اقدامات را آغاز کنیم چراکه با تصمیمات جزیره ای کاری بدرستی پیش نمی رود.

 


انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

طراحی و اجرا : کرج وب
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به البرز نیوز است.