البرز نیوز

البرز نیوز

آخرین اخبار استان البرز و شهر کرج
امروز: ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
X

نظارت بیشتر استاندارد بر محصولات غذایی سلامتی شهروندان را به همراه دارد

مدیرکل استاندارد البرز از تشدید نظارت بازرسان استاندارد در مراکز عرضه و واحدهای صنفی شهر کرج، خبر داد.


به گزارش البرز نیوز از البرز، امیر حسین محتشم گفت: بازرسی‌های محصولات غذایی علاوه بر بازرسی‌هایی است که از واحدهای تولیدی، خدماتی، آسانسور و شهربازی به طور مستمر از سوی کارشناسان استاندارد انجام می شود.

وی اظهار داشت: این بازرسی‌ها به منظور توجه به سلامت شهروندان و حفظ ایمنی آنها، توسط کارشناسان استاندارد از واحدهای صنفی شامل فروشگاه‌های مواد غذایی، نانوایی‌ها و دیگر صنوف در سطح استان البرز به طور مستمر صورت می‌گیرد. 

محتشم در ادامه عنوان کرد: در این بازرسی‌ها که با هدف کنترل کیفیت کالاهای دارای علامت استاندارد در سطح بازار انجام می‌شود، کارشناسان استاندارد به واحدهای صنفی مراجعه کرده و کالاهای مشمول استاندارد اجباری فاقد علامت استاندارد یا فاقد کد ۱۰ رقمی و یا مشکوک به جعل علامت استاندارد را شناسایی، توقیف و جمع آوری می‌کنند و در صورت لزوم برخورد قانونی انجام می‌شود. 

مدیر کل استاندارد البرز در پایان یادآور شد: شهروندان می‌توانند با ارسال کد ۱۰ رقمی درج شده در زیر علامت استاندارد کالاها به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۵۱۷، تأیید اصالت نشان را مشاهده و در صورت مشاهده تخلف از واحدهای صنفی توزیع کننده محصولات مشمول استاندارد اجباری می توانند مراتب را از طریق شماره تماس ۱۵۱۷ یا سامانه پیامکی 500011517، سامانه رسیدگی به شکایات اداره کل استاندارد البرز، اطلاع رسانی کنند.

 


انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

طراحی و اجرا : کرج وب
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به البرز نیوز است.