البرز نیوز

البرز نیوز

آخرین اخبار استان البرز و شهر کرج
امروز: ۱۴۰۳/۰۲/۰۱
X

ضرورت تشکیل کمیته احصاء مشکلات کارگران

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار البرز گفت: دستگاه های مرتبط موظف هستند مشکلات جامعه کارگری را احصا و نسبت به حل آن اقدام کنند.


به گزارش البرز نیوز از البرز، نورمحمد فردی با بیان این مطلب در جلسه کمیسیون کارگری اظهار داشت: امسال به نام سال تولید، پشتیبانی ها مانع زدایی ها نامگذاری شده است و از سال ۱۳۷۹ تاکنون که هر سال نامگذاری شده قدر مشترک همه این نامگذاری ها مسائل اقتصادی است بنابراین باید همه مسئولین به این مهم توجه کافی داشته باشند و در هر صورت فعال کردن کارخانجات و واحد‌های  صنعتی و تولیدی باعث رونق اقتصادی، ایجاد اشتغال و در نهایت نشاط اجتماعی می شود.

وی افزود: روی هم رفته اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی با همکاری سایر دستگاه‌های مرتبط نسبت به اصلاح قوانین و مقررات حمایتی کارگران و واحدهای تولیدی صنعتی اطلاع رسانی کنند.

رئیس کمیسیون کارگری اظهار داشت: باید مشکلات جامعه کارگری و واحدهای تولیدی و صنعتی در بخش‌های مختلف احصا و با قوت و قدرت پیگیری و حل شوند. 

وی افزود: بالاخره  در مورد مسایل و مشکلاتی  چون کمبود نقدینگی، بدهی دستگاه به سازمان تامین اجتماعی، تامین مواد اولیه، تعطیلی کارخانجات، عدم فروش به موقع ،برخی از واحدهای تولیدی با برنامه‌ریزی به موقع اقدام شود.

معاون استاندار گفت: تاکنون بیش از 368 واحد تولیدی در کارگروه  تسهیل و رفع موانع تولیدی مطرح و تصمیم‌گیری شده است و بیش از ۲۰۰ واحد غیر فعال در محدوده شهرک های صنعتی باید رفع مشکل شوند.

وی افزود: با توجه به ظرفیت دانشگاه‌ها هماهنگی و برنامه‌ریزی شود تا از وجود و ظرفیت دانشگاه‌ها در ایجاد رشته های متناسب و مرتبط با وضعیت استان استفاده شود که با این شکل مشکل کاری کارکنان تخصصی در استان حل می شود.


انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

طراحی و اجرا : کرج وب
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به البرز نیوز است.