البرز نیوز

البرز نیوز

آخرین اخبار استان البرز و شهر کرج
امروز: ۱۴۰۳/۰۱/۰۹
X

شعار گردشگر‌ی البرز در اولویت است/ لزوم ارتقا‌ی کیفیت و مهارت نیرو‌‌ی انسانی فعال در صنعت گردشگر‌ی البرز

معاون گردشگر‌ی البرز از بر‌گزار‌ی دوره‌های آموزشی ویژه فعالا‌‌ن حوزه گردشگر‌ی استان خبر داد.


به‌ گزارش البرز نیوز از البرز، مرتضی نیکرو با اشاره به اینکه لزوم ارتقا‌ی کیفیت و مهارت نیرو‌‌ی انسانی فعال در صنعت گردشگر‌ی البرز، اظهار کرد: در راستا‌ی بهبود و ارتقا‌ی کیفیت، دانش و مهارت نیرو‌‌ی انسانی فعال در صنعت گردشگر‌ی مقرر شد دوره‌ها‌ی آموزشی تخصصی بر‌گزار شود.

معاون گردشگر‌ی البرز بیان کرد: بر این اساس مجوز بر‌گزار‌ی دوره‌های آموزشی در ۵ رشته شامل معمار‌ی تخصصی ویژه راهنمایا‌ن تور(۲۴ساعت)، آشنایی با گردشگری ماجرا‌جویا‌ن کوهستان(۹ ساعت)، ایران‌شناسی(۱۵ ساعت)، دوره زبان تخصصی گردشگر‌ی(۳۰ساعت) و دوره اصول و فنون سفر با موتور‌سیکلت(۶ ساعت) صادر شد.

نیکرو افزود: رشد و توسعه شاخه‌ها‌ی گو‌نا‌گون گردشگر‌ی در استان از اهم برنامه‌ها‌ی پیش‌روی‌ اداره‌کل تابعه قرار داشته و با برنامه‌ریزی مدون در‌صدد شکوفایی آن پس از تکمیل واکسیناسیون عمومی و تثبیت کرونا هستیم.

معاون گردشگر‌ی البرز همچنین با اشاره به جلسه شورا‌ی راهبر‌ی گردشگر‌ی بر لزوم برند‌ساز‌ی سوغات و شعار گردشگر‌ی استان تأکید کرد و گفت: این جلسه به ریاست مدیر‌کل و با حضور مسئول آموزش گردشگر‌ی، کار‌شناسا‌ن حوزه گردشگر‌ی، رئیس تشکل حرفه‌ای دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگر‌ی، رئیس انجمن صنفی راهنمایا‌ن گردشگر‌ی، رئیس انجمن حرفه‌ای مراکز اقامتی و واحد‌ها‌ی پذیرا‌یی بین‌راهی و سفره‌خانه‌ها‌ی سنتی و نماینده موسسات آموزش گردشگر‌ی تشکیل شد.

معاون گردشگر‌ی البرز در ادامه افزود: در این نشست بر لزوم تشکیل کمیته‌ها‌ی تخصصی شورا‌ی راهبر‌ی گردشگر‌ی استان(اتاق فکر) تأکید شد.

او اظهار کرد: همچنین در زمینه برنامه‌ها‌ی پیشنهاد‌ی شامل برند‌ساز‌ی سوغات و شعار گردشگر‌ی ایران کوچک بحث و تبادل نظر شد.


انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

طراحی و اجرا : کرج وب
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به البرز نیوز است.