البرز نیوز

البرز نیوز

آخرین اخبار استان البرز و شهر کرج
امروز: ۱۴۰۳/۰۶/۳۰
X

ستاد گرامیداشت هفته زن و روز مادر آغاز به کار کرد

مدیرکل امور خانواده و بانوان استانداری البرز، گفتمان سازی پیرامون الگوی سوم زن و تبیین نقش پرچم داری زنان در گام دوم انقلاب اسلامی را به عنوان دو محور اصلی برنامه های هفته گرامیداشت مقام زن و روز مادر استان اعلام کرد.


به گزارش البرز نیوز از البرز، مریم اسماعیلی فرد در جمع مشاورین امور بانوان و خانواده دستگاه ها به عنوان اعضای ستاد گرامیداشت هفته زن و روز مادر در استان البرز, برنامه های تدوین شده را در سه سطح درون دستگاهی,بین دستگاهی و عموم مردم و در قالب موضوعی فرهنگی, سیاسی,اجتماعی و اقتصادی اعلام کرد.

وی افزود: ضروری است از مناسبت مبارک پیشرو و قرابت ان با ایام پیروزی انقلاب اسلامی برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه زنان استفاده کنیم و برنامه ریزی و اجرا  با مشارکت مردم و برای مردم  انجام شود و دستگاه های دولتی نقش میانداری ایفا کند.

مدیرکل امور خانواده و بانوان استانداری البرز  گفتمان سازی پیرامون الگوی سوم زن و تبیین نقش پرچم داری زنان در گام دوم انقلاب اسلامی را دو محور برنامه های هفته گرامیداشت مقام زن و روز مادر استان اعلام کرد.

این مدیر استانی گفت: از جمله برنامه های این هفته، ترویج سنت احسان و همدلی با گروه های کمتر برخوردار  و اسیب پذیر زنان و دعوت عموم بانوان به خیرات ماندگار است که برنامه ها با رعایت عدالت توزیعی در سطح استان اجرا خواهد شد.

اسماعیلی فرد در پایان گفت: هفته گرامیداشت مقام زن و خانواده، دوم لغایت هشتم بهمن برگزار می شود و تاکنون اجرای ۷ برنامه بزرگ عمومی,۱۰برنامه بین دستگاهی و ۷۱ برنامه دستگاهی ویژه این ایام نهایی شده است.


انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

طراحی و اجرا : کرج وب
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به البرز نیوز است.