البرز نیوز

البرز نیوز

آخرین اخبار استان البرز و شهر کرج
امروز: ۱۴۰۳/۰۱/۱۰
X

ساکنین شهر تنکمان می توانند از تسهیلات بیمه اجتماعی بهره مند شوند

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستاییان و عشایر در استان البرز گفت: ساکنان شهر تنکمان می توانند از تسهیلات بیمه اجتماعی بهره مند شوند.


به گزارش البرز نیوز از البرز، هادی بشیری در نشست با امام جمعه شهرستان تنکمان اظهار داشت: علاوه بر روستاییان و عشایر افراد ساکن در شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر جمعیت از جمله تنکمان می توانند به واسطه سکونت در این منطقه، عضو صندوق شوند و در آینده همانند کارمندان و کارگران از مزایای بازنشستگی، کارافتادگی و مستمری بازماندگان استفاده کنند.

بشیری افزود: حق بیمه این افراد همانند روستاییان و عشایر حداکثر ماهیانه ٩۵هزار تومان است و مابقی آن که حدود ۷۰ درصد را تشکیل می‌دهد توسط دولت پرداخت می شود.

مدیر استان البرز عنوان کرد: در راستای گسترش عدالت اجتماعی سایر شاغلین از قبیل کشاورزان، مشاغل خانگی، صنایع دستی و هنرهای سنتی، قالی بافان، زنبورداران، شاغلین فصلی، رانندگان حمل بار ومسافر برون شهری و… نیز می توانند عضو صندوق بیمه اجتماعی شوند.

حجت‌الاسلام محمدی امام جماعت شهر تنکمان در ادامه این نشست با اشاره به تاثیر تامین اجتماعی در جامعه گفت: تامین اجتماعی حامی افراد در زمان بیماری، پیری، کارافتادگی، فوت سرپرست است و با بیمه معیشت افراد با خطر مواجهه نمی شود.

وی افزود: از طریق اطلاع رسانی باید مردم را راهنمایی کرد و با کمک خیرین افرادی را که توان پرداخت ندارند، بیمه کرد.

کارگزاری صندوق در شهر تنکمان در دفتر پیشخوان دولت مستقر و آماده ارائه خدمات به متقاضیان است.


انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

طراحی و اجرا : کرج وب
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به البرز نیوز است.