البرز نیوز

البرز نیوز

آخرین اخبار استان البرز و شهر کرج
امروز: ۱۴۰۳/۰۲/۰۹
X

رسیدگی به فضاهای ناامن شهری در دستور کار قرار گیرد

نایب رئیس شورای شهر کرج از شهرداری کرج خواست رسیدگی به فضاهای ناامن شهری و تبدیل آنها به فضاهای مکث و زنده و مفرح را در دستور کار قرار دهد.


به گزارش البرز نیوز از البرز، علیرضا رحیمی در جریان برگزاری جلسات تلفیق با موضوع بررسی بودجه پیشنهادی معاونت شهرسازی و معماری شهرداری با عنوان اینکه رسیدگی به فضاهای ناامن شهری در دستور کار قرار گیرد بر ضرورت توجه به حوزه های شهرسازی و معماری در این دستگاه تاکید کرد.

این مسئول افزود: فضاهای نا امن شهری که به دلیل تاریکی عموما موقعیت مناسبی برای متخلفان و بزهکاران فراهم می کند، می تواند با رسیدگی مسئولان به یک فضای مکث در شهر تبدیل شود.

رحیمی بیان کرد: می توان با شناسایی این فضاهای ناامن، هر یک از آنها را به منظور طراحی و تبدیل به یک فضای امن و آرام در اختیار شهروندان قرار داد.

دبیر کمیسیون شهرسازی و حقوقی شورای شهر کرج در بخشی دیگر از سخنان خود گفت: طرح های خوبی در حوزه شهرسازی تهیه شده که تاکید ما در بررسی بودجه اندیشیدن راهکارهای اجرایی برای این طرح هاست.

رحیمی از جمله این طرح ها به “شهر دوستدار کودک” اشاره کرد که اقدامات مطالعاتی آن در سال های گذشته انجام شده و باید در قالب بودجه سال 1401 طرح اقدام برای آن تهیه و عملیاتی شود.


انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

طراحی و اجرا : کرج وب
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به البرز نیوز است.