البرز نیوز

البرز نیوز

آخرین اخبار استان البرز و شهر کرج
امروز: ۱۴۰۳/۰۲/۲۵
X

رایزنی های ملی استاندار البرز برای توسعه صادرات استان

نماینده عالی دولت در استان البرز در خصوص تقویت روابط تجاری البرز با سایر کشورها با معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امورخارجه دیدار و گفت و گو کرد.


به گزارش البرز نیوز از البرز، مجتبی عبداللهی در دیدار با مهدی صفری معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امورخارجه با اشاره به ظرفیت های اقتصادی البرز، اظهار داشت: اکنون در کل کشور با اتحاد و انسجامی که حاکم است فرصت های بسیاری برای رشد و توسعه همه جانبه بروز و ظهور پیدا کرده است.

وی ادامه داد: در چنین شرایطی بر این باور هستم که می توان با ایجاد زمینه های رشد اقتصادی در کشور، بسیاری از مشکلات و موانع بخصوص در حوزه معیشت، اجتماعی و… را حل و فصل کرد.

عبداللهی گفت: برای مقابله با تهدیدها باید به فرصت ها بپردازیم و با شکوفایی ظرفیت های بالقوه می توان فرصت بروز دغدغه ها و نگرانی ها را گرفت.

وی افزود: توسعه صادرات و افزایش تولید در البرز یک فرصت است که زمینه های آن فراهم است و باید مورد بهره برداری قرار گیرد.

استاندار البرز گفت: این استان می تواند برای معرفی محصولات خود در جشنواره ها و نمایشگاه های خارجی، حضور یابد و جای خود را در بازارهای خارجی پیدا کند.

وی افزود: امید است با توجه به نظر تعاملی وزارت امور خارجه کشور و اراده و اهتمامی که برای توسعه روابط شکل گرفته، محصولات ایرانی بویژه برندهای مستقر در البرز جای خود را در بازارهای جهانی و به خصوص کشورهای همسایه بیابند.

مهدی صفری معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امورخارجه نیز با تایید نظرات استاندار البرز بر لزوم تقویت روابط جهت توسعه صادرات کشور بخصوص البرز با استقرار بیش از ۳ هزار و ۳۰۰ واحد تولیدی و صنعتی که اکنون بعنوان قطب تولیدات غذایی، دارویی و قطعات خودرو مطرح است، تاکید کرد.


انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

طراحی و اجرا : کرج وب
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به البرز نیوز است.