البرز نیوز

البرز نیوز

آخرین اخبار استان البرز و شهر کرج
امروز: ۱۴۰۳/۰۲/۲۵
X

دسترسی به بوستان جنگلی جهان‌نما برای ساکنان شهرک خاتم الانبیاء آسان می‌شود

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج از ارتقای سطح کیفی و امکانات رفاهی بوستان جنگلی جهان نما و تکمیل خانه باغ آن خبر داد و گفت: مسیر دسترسی شهروندان شهرک خاتم الانبیاء به این بوستان آسان می‌شود.


به گزارش البرز نیوز از البرز، پیمان بضاعتی پور با اعلام خبر دسترسی به بوستان جنگلی جهان نما، گفت:برای رفع مشکلات ساکنان شهرک خاتم الانبیاء و ایجاد مسیری مناسب به منظور دسترسی آسان به بوستان جنگلی جهان نما اقدام شده است.

بضاعتی پور به احداث و تکمیل ساختمان خانه باغ بوستان جهان نما اشاره کرد و افزود: این خانه باغ برای انجام فعالیت‌های آموزش شهروندی و افزایش مهارت های  فرهنگی و هنری در نظر گرفته‌شده است.

وی توضیح داد: بوستان جهان نما با توجه به موقعیت جغرافیایی و مجاورت آن در کنار دو شهرک خاتم النبیاء و شهرک جهان نما و کمبود پارک های محله ای در آن محدوده ، مورد توجه شهروندان است و برنامه ریزی  برای ارتقای سطح کیفی و امکانات رفاهی آن در حال انجام است.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج اضافه کرد: طی سال‌های اخیر شاهد احداث پارک در مناطق کم برخورد شهر بوده‌ایم که این امر گام مهمی در توزیع عادلانه سرانه‌ها و دسترسی عموم شهروندان به فضای سبز محسوب می‌شود.


انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

طراحی و اجرا : کرج وب
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به البرز نیوز است.