البرز نیوز

البرز نیوز

آخرین اخبار استان البرز و شهر کرج
امروز: ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
X

جانمایی راه‌اندازی گرمخانه های جدید در مکان مناسب با رعایت استاندارد انجام شود

نائب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر کرج به مکان سنجی راه اندازی گرمخانه های جدید تاکید کرد و گفت: با توجه به جمعیت این کلانشهر لزوم راه اندازی گرمخانه های جدید و جانمایی آنها در مکان مناسب و با استاندارد لازم در اولویت قرار گیرد.


به گزارش البرز نیوز از البرز؛ فاطمه منعمی در پانزدهمین کمیسیون تلفیق شورای شهر به  بررسی بودجه معاونت خدمات شهراشاره کرد و اظهار داشت: ایجاد گرمخانه از سوی شهرداری آن هم با تجهیزات مناسب در سال‌های اخیر معضل کارتن ‌خوابی را کاهش داده است اما نکته‌ای که در اینجا باید مد نظر باشد جانمایی گرمخانه است که در ضلع پارک شهید چمران جانمایی خوبی نشده است.

نائب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر کرج تصریح کرد: راه اندازی گرمخانه جدید با رعایت ملاحظات محله‌ای و حفظ فاصله مورد انتظار شهروندان از فضاهای مسکونی محله‌ای، همه تلاش خود را برای رعایت استانداردها و ضوابط بهداشتی، زیست محیطی، روان شناختی و جامعه شناختی اقدام شود.

منعمی بیان کرد: طی بازدیدهای که از گرمخانه مستقر در پارک شهید چمران انجام شد نارضایتی پیمانکار این مرکز از عدم وصول مطالبات بازگو شد که از مدیریت شهری درخواست می شود که مطالبات پیمانکار گرمخانه انجام شود.

وی به اصلاح ساختار گرمخانه تاکید و یادآور شد: با توجه به حضور گروه‌های خاص و نیز آسیب های اجتماعی، پشتیبانی جدی وتمهیدات فرهنگی و آموزشی‌ برای این مراکز  اولویت باشد و پیشنهاد می شود از سال آینده، بودجه گرمخانه ها ذیل مدیریت سازمان فرهنگی، اجتماعی قرار داده شود.


انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

طراحی و اجرا : کرج وب
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به البرز نیوز است.