البرز نیوز

البرز نیوز

آخرین اخبار استان البرز و شهر کرج
امروز: ۱۴۰۳/۰۱/۳۱
X

توقیف ۳ خودروی شوتی در آزادراه “کرج-قزوین”

معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی استان البرز از توقیف ۳ خودروی شوتی در آزادراه “کرج-قزوین” خبرداد و گفت: در این راستا اموالی به ارزش ۹۰۰ میلیون ریال کشف و ۵ نفر در این زمینه دستگیر شدند.


به گزارش البرز نیوز از البرز، سرهنگ بیژن حنتی در تشریح این خبر بیان داشت: در اجرای طرح های مبارزه با قاچاق کالا، ماموران پلیس آگاهی ساوجبلاغ در حین گشت زنی در محور ” کرج – قزوین ” به 3 دستگاه خودروی سواری حامل بار مشکوک شده و دستور توقف آن ها را صادر کردند.

وی افزود: پس از توقف خودروها ماموران با بررسی موضوع متوجه شدند که خودرو های مورد نظرحامل بار قاچاق از قبیل ” ۱۵ دستگاه ساعت دیواری، ۶ دستگاه جارو برقی، لوازم آشپزخانه و ۲ دستگاه تلویزیون ۷۵ و ۵۵ اینچ ” هستند که بلافاصله با هماهنگی مقام قضائی خودروها توقیف و به پارکینگ منتقل شدند.

معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی استان البرز با اشاره این که کارشناسان ارزش تقریبی کالاهی مکشوفه های قاچاق را ۹۰۰ میلیون ریال برآورد کرده اند، گفت: دراین راستا ۵ نفردستگیر و تحویل مقام قضایی شدند.

این مسئول انتظامی در پایان از شهروندان خواست با مشاهده هرگونه مورد مشکوک در زمینه قاچاق کالا، با شماره گیری ۱۱۰ پلیس را درجریان موضوع بگذارند.


انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

طراحی و اجرا : کرج وب
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به البرز نیوز است.