البرز نیوز

البرز نیوز

آخرین اخبار استان البرز و شهر کرج
امروز: ۱۴۰۳/۰۱/۳۱
X

بهره مندی ۲۸۰ مددجوی البرزی در اولین مرکز نیکوکاری توان‌بخشی استان

رئیس کمیته امداد کرج گفت: مرکز نیکوکاری توان‌بخشی ” کریم اهل‌بیت ” استان البرز در بخش های کاردرمانی، فیزیوتراپی و گفتاردرمانی ذهنی به نیازمندان و مددجویان کمیته امداد خدمات ارائه می‌دهد.


به گزارش البرز نیوز از البرز، عبدالله طاهری با اشاره به اینکه در مرکز نیکوکاری کریم اهل‌بیت امکانات به‌صورت هدفمند و مؤثر در خدمت محرومان قرار دارد گفت: این مرکز به‌عنوان اولین مرکز نیکوکاری توان‌بخشی استان البرز در بخش های کاردرمانی – گفتاردرمانی – فیزیوتراپی و گفتاردرمانی ذهنی به نیازمندان و مددجویان کمیته امداد خدمات ارائه می‌دهد.

وی با ابراز امیدواری به اینکه در آینده شاهد راه‌اندازی شبکه‌هایی از مراکز نیکوکاری کریم اهل‌بیت در کشور باشیم افزود: کمیته امداد امام (ره) با استفاده از چهار دهه تجربه از طریق هم‌افزایی و اقدام مشترک در جهت تسریع خدمت‌رسانی به بیماران نیازمند آماده تعامل با این مراکز نیکوکاری است.

طاهری بابیان اینکه امیدواریم تفکر نیکوکاری در مجموعه بهداشت و درمان استان تسری پیدا کند افزود: در حال حاضر ۲۸۰ نفر مددجو و نیازمند از خدمات توان‌بخشی این مرکز در ۲۱۳۰ جلسه توان‌بخشی به ارزش بیش از ۲۰۱ میلیون تومان شامل فیزیوتراپی، کاردرمانی، گفتاردرمانی و … بهره‌مند شدند.

رئیس کمیته امداد کرج همچنین گفت: مرکز نیکوکاری کریم اهل‌بیت توسط یک گروه جهادی خیر اداره شده و خدمات توانبخشی را  به‌صورت رایگان به نیازمندان ارائه می دهند. 

وی در پایان ضمن دعوت از خیرین برای کمک به این مرکز نیکوکاری گفت: نیازمندان و خیرین جهت ارتباط با این مرکز می توانند با شماره تلفن ۹۲۲۵۷۴۳۳۴۸ تماس حاصل کنند.


انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

طراحی و اجرا : کرج وب
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به البرز نیوز است.