البرز نیوز

البرز نیوز

آخرین اخبار استان البرز و شهر کرج
امروز: ۱۴۰۳/۰۲/۰۵
X

باید با گسترش بیمه اجتماعی برای اقشار جامعه «منطقه الفراغ‌» ایجاد کنیم

نماینده ولی فقیه در البرز گفت: بیمه اجتماعی می تواند معضلات اجتماعی ناشی از فقر را در جامعه کاهش دهد بنابر این باید صندوق مشوق های بیشتری تبیین کند تا مشمولان و به ویژه جوانان با رغبت و میل بیشتری به عضویت در این سازمان اجتماعی ترغیب شوند.


به گزارش البرز نیوز از البرز،‌ هادی بشیری مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان ، روستائیان و عشایر در استان البرز با آیت الله حسینی همدانی نماینده ولی فقیه در استان و  امام جمعه شهرستان کرج  دیدار و گفت و گو کرد. 

در این دیدار نماینده ولی فقیه در استان البرز با اشاره به نقش مهم و اهمیت ویژه تامین اجتماعی برای تمامی اقشار جامعه  به ویژه جوانان گفت : باید با گسترش بیمه اجتماعی برای اقشار جامعه منطقة الفراغ‌ ایجاد کنیم تا در آینده و در مواقعی که معیشت آنها تهدید می شود از آنها حمایت شود. 

وی افزود : بیمه اجتماعی می تواند مشکلات اجتماعی ناشی از فقر را در جامعه کاهش دهد بنابر این باید صندوق مشوق های بیشتری تبیین کند تا مشمولان و به ویژه جوانان با رغبت و میل بیشتری به عضویت در این  سازمان اجتماعی ترغیب شوند.

حسینی همدانی در پایان گفت: تمامی دفاتر ائمه جمعه و جماعات در  سراسر استان می توانند در تبیین نقش اجتماعی صندوق کمک کنند . 

در ادامه بشیری ضمن قدردانی از رهنمودهای نماینده ولی فقیه در استان گزارشی از وضعیت بیمه ای استان ارائه داد وگفت : در سه سال اخیر در جذب بیمه شدگان جدید در استان رشد چشمگیری مشاهده شده که نشان می دهد اعتماد مردم به صندوق و خدمات آن بیشتر شده به نحوی که حدود ۴۰ درصد از بیمه شدگان استان در سه سال اخیر جذب صندوق شده اند. 

مدیر صندوق در استان البرز گفت: صندوق به دنبال ارائه خدمات کوتاه مدت بیمه ای برای مشمولان خود هست که در این راستا می توان به کمک هزینه کفن و دفن، خرید خدمت سربازی و بیمه تکمیلی برای مستمری بگیران اشاره کرد.

بشیری در پایان افزود:با برنامه ریزی انجام شده و استفاده از ظرفیت های استان در سال ۱۴۰۱ به دنبال افزایش ۵۰درصدی نرخ رشد بیمه شدگان جدید هستیم

 


انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

طراحی و اجرا : کرج وب
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به البرز نیوز است.