البرز نیوز

البرز نیوز

آخرین اخبار استان البرز و شهر کرج
امروز: ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
X

اکنون که کشور در شرایط انسجام قوا قرار دارد،فرصت خدمتگزاری است

استاندار البرز گفت: البرز مشکلات فراوانی دارد و از ابتدا زیرساخت های لازم برای یک استان را نداشته، از این رو جبران عقب ماندگی ها به کوشش مضاعف و عزم و اراده ای جدی نیاز دارد.


به گزارش البرز نیوز از البرز، مجتبی عبداللهی در نشست هم‌اندیشی جمعی از معتمدان غرب استان البرز که با حضور نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ با موضوع  نظام مسائل غرب البرز برگزار شد، اظهار داشت: اکنون که کشور در شرایط مطلوب اتحاد و انسجام بین قوا قرار دارد، فرصت مغتنمی برای خدمتگزاری فراهم است که اگر از این فرصت ها استفاده نشود، جفا    در حق خون شهدا و آرمان های انقلاب است.

استاندارالبرز افزود: برای ایجاد تحول در کشور و به تبع آن استان باید از تمامی تجارب خود بهره برده و با تلاش شبانه روزی برای کسب رضایتمندی مردم اقدام کنیم.

وی در ادامه  گفت: البرز مشکلات فراوانی دارد و از ابتدا زیرساخت های لازم برای یک استان را نداشته، از این رو جبران عقب ماندگی ها به کوشش مضاعف و عزم و اراده ای جدی نیاز دارد.

استاندار البرز افزود: از ایده پردازی تا اجرا چالش های فراوانی وجود دارد پس باید با اجماع دیدگاه های مختلف و تشریک مساعی به راهکار های عملیاتی برسیم.

عبداللهی افزود: این آمادگی را داریم با ارائه برنامه و طرح بایک هم اندیشی تا دراجرا قرار بگیرید ولی باید متعهد باشند که طرح های واقع گرایانه و اجرا محور ارائه دهند.

وی گفت: اگر بتوانیم با منابع و مصارف موجود در کشور تحول و توسعه ایجاد کنیم، کار بزرگی انجام داده ایم.

 


انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

طراحی و اجرا : کرج وب
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به البرز نیوز است.