البرز نیوز

البرز نیوز

آخرین اخبار استان البرز و شهر کرج
امروز: ۱۴۰۳/۰۱/۳۱
X

الزام شهرداری کرج به اصلاح فرآیندها و تغییر مسیر افق و چشم انداز شهر

دبیر دوم و رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر کرج بر الزام شهرداری به اصلاح فرآیندها و تغییر مسیر افق و چشم انداز شهر در بودجه سال ۱۴۰۱ تاکید کرد.


به گزارش البرز نیوز از البرز، سید مرتضی اعتصامی در کمیسیون تلفیق شورای شهر به بازمهندسی فرآیند کلی و برنامه های شهرداری اشاره کرد و اظهار داشت: موازی کاری در بخش های مختلف شهرداری همچون عمرانی و فرهنگی دیده می شود ، نامشخص بودن ماموریت ، فقدان انسجام و یکپارچگی کافی میان ساختار سازمانی با رویه ها و فرآیندهای مدیریت شهری، تراکم عظیم نیروی انسانی و روشن نبودن وظایف و جایگاه‌ها برای این حجم از نیروی انسانی از جمله دیگر ضرورت های اصلاح ساختار شهرداری است.

دبیر دوم و رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری به کلیات هوای پاک اشاره کرد و افزود: مهمترین مساله ای که باید مدیریت شهری به آن بپردازد کلیات هوای پاک در چند ماده است که هر کدام دستورالعمل اجرایی دارد و وظیفه ای بر دستگاههای مربوطه اعلام شده است متاسفانه سال های سال هزینه های زیادی در این مبحث شده است اما نصفه و نیمه رها شده و به سرانجام نرسیده است.

اعتصامی با بیان اینکه کلا مدیر آماری هستیم آمارها ی غیر واقعی ارائه می دهیم، تصریح کرد: در مبحث فضای سبز که در کلیات هوای پاک آمده است آمار دقیقی از فضای سبز عمومی و اختصاصی نداریم و آمار فضای عمومی مثل ریفوژ ها نیز در فضای اختصاصی گنجانده شده است اگر واقعا سرانه فضای هر فرد ۱۷ متر مربع است چر ا مردم ناراضی هستند.

دبیر دوم شورای اسلامی شهر کرج ضمن انتقاد از هزینه کرد در خرید گلهای فصلی بیان کرد: سالیانه هزینه بالایی برای خرید گیاهان و گل های زینتی پرداخت می شود که هم از لحاظ منابع آبی و ریالی متناسب با محیط و معابر نیستند در این راستا تقاضا داریم در ردیف های بودجه ای سال آینده تغییرات آن لحاظ شود.


انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

طراحی و اجرا : کرج وب
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به البرز نیوز است.