البرز نیوز

البرز نیوز

آخرین اخبار استان البرز و شهر کرج
امروز: ۱۴۰۳/۰۲/۰۶
X

افتتاح ۶۴ پروژه با اشتغال بیش از ۱۲۰۰ نفر در شهرستان ساوجبلاغ

فرماندار شهرستان ساوجبلاغ از افتتاح ۶۴ پروژه با اعتباری بالغ بر هفت هزار میلیارد تومان در ایام دهه فجر سال جاری خبر داد.


به گزارش البرز نیوز از البرز، مهدی مهرور ضمن تبریک فرارسیدن چهل وسومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: در بزرگداشت دهه فجر امسال 64 پروژه عمرانی و خدماتی با اعتباری بالغ بر 7290 میلیارد تومان در شهرستان ساوجبلاغ افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

وی افزود: از ۶۴ پروژه قابل افتتاح، ۵۱ پروژه توسط دستگاههای دولتی و ۱۳ پروژه توسط بخش خصوصی اجرا شده است.

مهرور تصریح کرد: برای ساخت و تکمیل پروژه های دولتی بالغ بر ۱۷۰ میلیارد تومان و برای ساخت و تکمیل پروژه های بخش خصوصی ۷۱۲۰ میلیارد تومان سرمایه هزینه شده است که در این بخش برای ۱۲۱۰ نفر اشتغالزایی صورت گرفته است.

فرماندار شهرستان ساوجبلاغ درخصوص تعداد پروژه های قابل افتتاح در شهرستان ساوجبلاغ گفت: از مجموع پروژه های  دهه فجر امسال، 16 پروژه در حوزه عمرانی در شهر ، 12 پروژه در بخش جهاد کشاورزی،  8 پروژه در بخش صنعت ، 14 پروژه در حوزه عمران روستاها ، 3 پروژه درحوزه منابع طبیعی، 3 پروژه درحوزه بنیادمسکن، 3 پروژه در حوزه راهداری، 2 پروژه در حوزه نوسازی مدارس و در نهایت 3 پروژه در حوزه های هواشناسی-آبفا و گاز آماده بهره برداری شده است که مردم شهرها و روستاهای ساوجبلاغ از مزایای آن ها  بهره‌مند خواهند شد.


انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

طراحی و اجرا : کرج وب
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به البرز نیوز است.