البرز نیوز

البرز نیوز

آخرین اخبار استان البرز و شهر کرج
امروز: ۱۴۰۳/۰۱/۳۱
X

افتتاح مرکز مدیریت مهارت آموزی و مشاوره شغلی دانشگاه علمی کاربردی خانه کارگر

مرکز مدیریت مهارت آموزی و مشاوره شغلی دانشگاه علمی کاربردی خانه کارگر شهرستان ساوجبلاغ افتتاح شد.


به گزارش البرز نیوز از البرز؛ به منظور اجرای طرح توانمندسازی مهارتی دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاهی با رویکرد اشتغالزایی؛ مرکز مدیریت مهارت آموزی و مشاوره شغلی در دانشگاه علمی کاربردی خانه کارگر ساوجبلاغ؛ با حضور بهزاد غفاری مدیرکل آموزش فنی حرفه ای استان البرز، حسین فلاح نژاد مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان و افسانه سلطانی رئیس دانشگاه علمی کاربردی خانه کارگر ساوجبلاغ افتتاح شد.

بهزاد غفاری مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز در این مراسم با اشاره به اینکه سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور نقش موثری در آموزش مهارت به جوانان جویای کار دارد، گفت : با راه اندازی این مرکز مسیر ورود دانش آموختگان دانشگاهی به بازار کار هموارتر شده و دغدغه دانشجویان و خانواده ایشان جهت اشتغال کمتر خواهد شد.

غفاری مهم‌ترین مزیت برگزاری دوره‌ در مرکز مدیریت مهارت‌آموزی و مشاوره شغلی را تأییدیه دانشگاه و صدور گواهینامه موفقیت در دوره توسط سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور عنوان کرد. 

وی با بیان این مهم که اکثر بیکاران جامعه از  فارغ التحصیلان دانشگاهی می باشند؛ اظهار داشت: از اهداف مهم سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در تاسیس مراکز مدیریت مهارت آموزی و مشاوره شغلی در دانشگاهها، توانمندسازی دانشجویان و آماده سازی آنان برای ورود به بازار کار می باشد. 

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز گفت: با افتتاح این مرکز، دانشجویان و دانش‌آموختگان مرکز علمی کاربردی خانه کارگر ساوجبلاغ، علاوه‌ بر گذراندن دوره‌های نظری و عملی آکادمیک در حین تحصیل، مهارتهای فنی و حرفه ای مرتبط یا دلخواه را طی، از تجربیات و مشاوره های اساتید مجرب بهره گرفته و آینده شغلی آنان به نوعی هدایت و تضمین می شود .

بهزاد غفاری خاطرنشان کرد: مرکز مدیریت مهارت آموزی و مشاوره شغلی مختص دانشجویان و دانش‌آموختگان تمام دانشگاه‌ها اعم از دولتی و آزاد است و پس از طی دوره، مدرک معتبر فنی و حرفه ای برای آنان صادر خواهد شد. 

افسانه سلطانی رئیس دانشگاه علمی کاربردی خانه کارگر ساوجبلاغ  هم در این آئین گفت: استفاده از ظرفیت‌های آموزشی و پژوهشی طرفین در راستای انجام ماموریت‌ها و تکالیف سازمانی از جمله اهداف راه اندازی  این مرکز می باشد و ابراز امیدواری کرد: ایجاد مرکز مهارت آموزی و مشاوره شغلی می تواند در زمینه آماده سازی دانشجویان برای ورود به بازار کار بسیار مهم و موثر باشد.


انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

طراحی و اجرا : کرج وب
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به البرز نیوز است.