البرز نیوز

البرز نیوز

آخرین اخبار استان البرز و شهر کرج
امروز: ۱۴۰۳/۰۲/۰۷
X

از کارگران گروه صنعت البرز در جشنواره کشوری امتنان تجلیل می شود

سرپرست‌ اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی البرز از کسب رتبه برتر گروه صنعت کارگران شرکت تعمیرات نیروگاهی گروه کار از حوزه صنعت استان به عنوان نمونه کشوری در جشنواره امتنان، خبر داد.


به گزارش البرز نیوز از البرز، عبدالله دارایی در نشست خبری که به مناسبت هفته کار و  کارگر برگزار شد، اظهار کرد: استان البرز در گروه صنعت کارگران شرکت تعمیرات نیروگاهی گروه کار از حوزه صنعت به عنوان گروه کار نمونه کشوری منتخب شد که در جشنواره امتنان با حضور ریاست جمهوری از کارگران و گروه های کار نمونه تجلیل به عمل می آید. 

وی بیان کرد: استان البرز نیز، سهمی در جشنواره امتنان دارد و گروه صنعت جزو برگزیدگان این حوزه قرار گرفته است.

سرپرست اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز با اشاره به برنامه های هفته کار در استان البرز تصریح کرد: براین اساس بازدید از محیط های کارخانه ای به همراه مسئولان استان، تجدید بیعت با آرمان حضرت امام (ره) و شهدای والا مقام کارگر و برنامه های ورزشی و … که به مرور در هفته کار و کارگر عملیاتی می شود.

وی خاطرنشان کرد: در سال گذشته درصد قابل قبولی از تعهد اشتغال محقق شده است و سازمان ها و همکاران در سامانه ملی رصد ۳۲ هزار شغل ثبت شده است.

دارایی در خصوص ملاک ثبت اشتغال گفت: وقتی فرد به کد کارگاهی و بیمه می رسد در واقع فرد شغل دارد و این شغل در حوزه صنعت، کشاورزی، میراث و … است. 

وی اظهار کرد: در سال جدید با توجه به فرمایشات رهبر انقلاب مبنی بر شکل گیری شرکت های دانش بنیان، آمادگی داریم تا به کمک پارک علم و فناوری و مجموعه های دانش بنیانی شرکت ها را در حوزه دانش بنیان افزایش دهیم تا در قالب تعاونی ها گسترش یابند.

سرپرست اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز بیان کرد: همچنین حوزه مشاغل خانگی همواره در اولویت اداره کار قرار دارد آمادگی داریم تا هم استانی ها مجوز های لازم در این خصوص اخذ کنند.

وی متذکر شد: سه محور کاری در مجموعه اداره کار استان البرز مد نظر است اما حوزه شاخص ما تعاون، اشتغال و رفاه اجتماعی محسوب می شود.

 


انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

طراحی و اجرا : کرج وب
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به البرز نیوز است.