البرز نیوز

البرز نیوز

آخرین اخبار استان البرز و شهر کرج
امروز: ۱۴۰۳/۰۲/۰۵
X

اجرای ۹۶ درصدی نسخه نویسی الکترونیک در استان البرز

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و رئیس شورای اطلاع رسانی استان البرز گفت: میانگین اجرای نسخ الکترونیک در سطح استان البرز ۹۶ درصد است.


به گزارش البرز نیوز از البرز، نورمحمد فردی در حاشیه نشست شورای اطلاع رسانی استان البرز اظهار داشت: بیش از ۹۶ درصد نسخه نویسی در استان البرز به صورت الکترونیکی صورت می گیرد و استان البرز از استان‌های برتر کشور میباشد و تاکنون مورد خاصی در این خصوص گزارش نشده است در هر صورت با توجه به اهمیت طرح تبلیغات مناسب و کارشناسی توسط دستگاه  مربوط و صدا و سیما صورت گیرد.

وی افزود: اهمیت اطلاع رسانی و ابعاد آن در جهان کنونی که به عنوان عصر دانایی ارتباطات یا عصر فراصنعتی نامیده می شود بر کسی پوشیده نیست در این عصر شتاب رشد کمی و کیفی دانش تا به آنجا رسیده است که همه چیز را تحت تاثیر خود قرار داده است.

معاون استاندار افزود:در هر صورت کتاب، مجله،  منابع سعمی و بصری و الکترونیک که نقش‌های مختلفی در اشاعه اطلاعات و آموزش و تحقیق به عهده گرفته اند از این جمله اند و بر این اساس به صراحت می‌توان گفت که اصلی‌ترین مشخصه این عصر چگونگی تولید و توزیع اطلاعات است.

معاون استاندار تصریح کرد: در این عصر سازماندهی، انباشت و بازیابی اطلاعات جای قدرت ماشین و ماهیچه انسان را گرفته است این مسئله تا به آنجا رسیده است که شاخص عقب ماندگی و پیشرفت جوامع به شمار می رود. 

رئیس شورای اطلاع رسانی استان البرز با بیان اینکه  به صراحت می‌توان گفت مشخصه این عصر چگونگی تولید و توزیع اطلاعات است؛ افزود: به طور کلی رسانه‌ها هستند که افکار عمومی را مدیریت و بعضاً به چالش می‌کشند در دنیای پیچیده امروز که به عنوان دنیای ارتباطات نامیده می شود اخبار و اطلاعات و رویدادها در کمترین زمان و با استفاده از انواع ابزارهای اطلاع‌رسانی ایفای نقش می‌کنند.

 


انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

طراحی و اجرا : کرج وب
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به البرز نیوز است.