البرز نیوز

البرز نیوز

آخرین اخبار استان البرز و شهر کرج
امروز: ۱۴۰۳/۰۱/۱۰
X

اجرایی شدن بیش از ۹۷ درصد مصوبات ستاد تسهیل البرز در سال ۹۹

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز با اشاره به کسب رتبه نخست البرز در پرداخت تسهیلات رونق تولید و کسب رتبه دوم کشور در پرداخت تسهیلات بازسازی و نوسازی در سال گذشته از اجرایی شدن بیش از ۹۷ درصد مصوبات ستاد تسهیل البرز در سال ۹۹ خبر داد.


به گزارش البرز نیوز از البرز، رامین ربیعی در چهل و نهمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان اعلام کرد: در سال ۱۳۹۹ به واحدهای تولیدی و صنعتی استان البرز ۲۵ هزار و ۸۸۹ میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید پرداخت شده است.

ربیعی درباره تعداد متقاضیان دریافت این تسهیلات توضیح داد: در سال گذشته، ۴۳۰ واحد تولیدی برای دریافت این تسهیلات ثبت نام کردند که این درخواست ها بر اساس ضوابط تعیین شده بررسی و ارزیابی شد و از این میان به ۳۴۶ واحد پرداخت تسهیلات توسط بانک‌ها انجام شده است.

وی تصریح کرد: در سال گذشته ۸۳ واحد تولیدی برای دریافت تسهیلات بازسازی و نوسازی به بانک ها معرفی شدند و ۶۴ واحد موفق به اخذ تسهیلات شدند که در همین خصوص به واحدهای تولیدی و صنعتی استان البرز یک هزار و ۹۷۹ میلیارد ریال تسهیلات بازسازی و نوسازی پرداخت شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز گفت: در سال ۹۹ توانستیم ۹۷.۲۷ درصد مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان البرز را با همکاری دیگر دستگاه‌ها به مرحله اجرایی و عملیاتی برسانیم.

ربیعی ادامه داد: در جلسات سال گذشته مجموعاَ ۹۵۴ مصوبه مورد تصویب کارگروه تسهیل قرار گرفت که ۹۲۸ مورد آن اجرایی و ۲۶ مورد آن در دست اقدام است.

وی با تاکید بر آنکه سهم مسایل بانکی از مصوبات ستاد تسهیل در سال گذشته، ۶۷۰ مصوبه بوده افزود: ۱۲۴ مصوبه مربوط به تسهیلات سرمایه ثابت، ۴۰۸ مصوبه مربوط به سرمایه در گردش و ۱۳۸ مورد مربوط به استمهال بدهی بانکی بود که در مجموع حدود ۷۰ درصد از مصوبات به بخش بانکی اختصاص داشت.

بنا به گفته این مقام مسئول ۱۳ مصوبه، (۱.۳۶ درصد) مربوط به تامین اجتماعی، ۲۷ مصوبه (۲.۸۲) مربوط به امور مالیاتی و ۲۴۴ مصوبه (۲۵.۵۸) مربوط به دستگاه‌های خدمت رسان همچون ادارات آب، برق، گاز، شهرداری ها و … بوده است.

 


انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

طراحی و اجرا : کرج وب
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به البرز نیوز است.