البرز نیوز

البرز نیوز

آخرین اخبار استان البرز و شهر کرج
امروز: ۱۴۰۳/۰۲/۰۶
X

آزادسازی ۱۴۰ هکتار از اراضی تغییر کاربری یافته/ تخریب ۴۰ بنای تجاری و ۲۰ ویلای غیرمجاز

دادستان عمومی و انقلاب چهارباغ گفت: در بخش «رامجین» 125مورد اعمال قانون شد که ارزش ریالی این 40 هکتار بیش از 16 هزار میلیارد ریال برآورد شده است.


به گزارش البرز نیوز از البرز، شاپور صفری با اشاره به اقدامات انجام شده در این حوزه قضایی در اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ ها گفت: در بخش «رامجین» موارد متعددی از تغییرکاربری غیرمجاز به تعداد قطعات 125مورد اعمال قانون شد که شامل 20 ویلا، 20 بنای در حال ساخت و موارد متعددی از دیوارکشی، دپوی مصالح و  استخر بود؛   ارزش ریالی این 40 هکتار بیش از  16 هزار میلیارد ریال برآورد شده است.

صفری با اعلام اقدام دیگر در این حوزه قضایی برای آزادسازی اراضی دارای تغییر کاربری غیرمجاز اضافه کرد:  100هکتار از اراضی روستای «سنقرآباد» بخش «رامجین» چهارباغ نیز در روزهای گذشته آزادسازی شد.

وی ارزش اراضی آزادسازی شده در عملیات دوم را بیش از ۸۰ هزار میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: در این عملیات بناهای مختلف از جمله  40 مورد بنای تجاری،  4 مورد بنای در حال ساخت، 20 مورد دیوارکشی 20 و 40 مورد دپوی مصالح 40 اعمال قانون شد.

دادستان عمومی و انقلاب چهارباغ متذکر شد: دادسرای عمومی و انقلاب چهارباغ در راستای برنامه مصوب قرارگاه صیانت از بیت المال و مقابله با تغییرکاربری دادگستری کل استان البرز در برخورد با تغییر کاربری‌های غیرمجاز با هر نوع فعالیت غیرقانونی در راستای احیای حقوق عامه برخورد جدی و قاطع خواهد داشت.


انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

طراحی و اجرا : کرج وب
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به البرز نیوز است.