از تمامی فعالان فضای مجازی و رسانه‌های خبری استان البرز دعوت می‌شود در صورت داشتن هرگونه طرح، ایده یا پیشنهاد در حوزه اخبار و رسانه، جهت بررسی و همکاری با ما در ارتباط باشند.

فقط از طریق پیامک : 09127679717

چهارشنبه پایان سال اولین قربانی را گرفت

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی البرز، گفت: انفجار نارنجک دستی، جان نوجوان ١٧ ساله البرزی را گرفت.


به گزارش البرز نیوز از البرز، صیادی با اعلام این خبر اظهار داشت: ساعت ٠١:٣٥ نیمه شب دوشنبه ٢٣ اسفند ماه، انفجار در چهارباغ به اورژانس استان البرز اعلام شد و بلافاصله یک  دستگاه آمبولانس برای امدادرسانی به مصدومین حادثه به محل اعزام شد.

وی تصریح کرد : متاسفانه در این حادثه که به‌دنبال ساخت نارنجک دستی و انفجار آن در منزل رخ داد، یک نوجوان ١٧ ساله در دم جان باخته و یک نفر خانم ٢٣ ساله با قطع شدگی مچ دست، توسط اورژانس به بیمارستان منتقل شد.

بر اساس آمار، تا کنون در استان البرز ۱۵ نفر مصدوم و ١ نفر فوتی مرتبط با حوادث چهارشنبه پایان سال ثبت شده است.


انتهای پیام/

اخبار جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *