البرز نیوز

البرز نیوز

آخرین اخبار استان البرز و شهر کرج
امروز: ۱۴۰۳/۰۶/۳۰
X

پرهیز از حضور در اجتماعات، ضرورت دارد/مردم از مخاطرات شیوع امیکرون آگاه شوند

نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: با توجه به شیوع گسترده سویه ششم کرونا با نام امیکرون، از مردم استان تقاضا داریم که هر چه سریع تر نسبت به تزریق دوز سوم واکسن، اقدام کنند.


به گزارش البرز نیوز از البرز، مجتبی عبداللهی در جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا که روز شنبه در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، اظهار داشت: این نشست در تعاقب جلسه ملی که هر هفته به ریاست رییس جمهوری تشکیل می شود، در راستای تشریح و تبیین مصوبات ملی و تصمیم گیری در راستای اقتضائات استانی مقابله با کرونا پیش بینی شده است.

وی ادامه داد: با توجه به شیوع گسترده سویه ششم کرونا با نام امیکرون از مردم استان تقاضا داریم که هر چه سریع تر نسبت به تزریق دوز سوم واکسن، اقدام کنند.

عبداللهی گفت: همچنین ضرورت دارد که پرهیز از حضور در اجتماعات و رعایت شیوه نامه های بهداشتی و بویژه استفاده از ماسک مورد توجه ویژه مردم قرار گیرد.

وی افزود: طبق پیش بینی های دانشگاه علوم پزشکی استان و ستاد ملی، این سویه تا ۲ هفته دیگر شدت می یابد و حتی برای تعطیلات عید نوروز نیز باید رعایت شیوه نامه ها به جد صورت گیرد.

استاندار البرز گفت: مسئولان در حوزه های مختلف برای آگاهی بخشی به مردم و اطلاع رسانی در خصوص رعایت شیوه نامه های بهداشتی و مخاطرات شیوع بیماری، اقدام کنند.


انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

طراحی و اجرا : کرج وب
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به البرز نیوز است.