البرز نیوز

البرز نیوز

آخرین اخبار استان البرز و شهر کرج
امروز: ۱۴۰۳/۰۲/۰۶
X

نخستین چهارقلوهای متولد قرن جدید حمایت مادی می شوند

شهردار کرج با تبریک تولد چهارقلوهای کرجی گفت: با نظر مثبت اعضای شورای شهر، شهرداری در راستای مسئولیت های اجتماعی از این خانواده که سرپرست آن شغل کارگری دارد، حمایت مادی و معنوی می کند و حداقل تا یک سالگی نوزادان، همراهی ادامه خواهد داشت.


به گزارش البرز نیوز از البرز، مصطفی سعیدی سیرائی ضمن تبریک به والدین چهارقلوهای کرجی گفت: ولادت نخستین چهارقلوهای متولد قرن جدید در ایام بهار را به فال نیک می گیریم و امیدواریم که با رحمت الهی، امسال سرشار از خیر و برکت و اتفاقات خوب و تحولات شگرف برای میهن اسلامی و همشهریان عزیز باشد.

 سعیدی افزود: سیاست نسل آوری مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی قرار دارد و با توجه به نیاز دهه های آینده کشور به تربیت نیروهای جوان و کارآزموده برای تصدی مسئولیت های مختلف، امیدواریم که شاهد افزایش آمار ازدواج و فرزندآوری در سال جدید باشیم و مانع از تبدیل شدن ایران به کشوری سالخورده در آینده شویم.

وی با اشاره به ولادت چهارقلوها در کرج و ضرورت حمایت از والدین آنها جهت تامین هزینه های پرستاری و نگهداری، خاطر نشان کرد: با نظر مثبت اعضای شورای اسلامی شهر کرج، شهرداری در راستای مسئولیت های اجتماعی از این خانواده که سرپرست آن شغل کارگری دارد، حمایت مادی و معنوی می کند و حداقل تا یک سالگیِ نوزادان، همراهیِ مدیریت شهری کرج ادامه خواهد داشت.

شهردار مرکز البرز ادامه داد: گرچه نهادهایی همچون کمیته امداد و بهزیستی از خانوارهای صاحب فرزندان چندقلو حمایت می کنند لکن مدیریت شهری در راستای همپوشانی این حمایت ها و همراهی و همدلی با زوج جوان کرجی به عنوان شهروندانِ ما تصمیم به حمایت از آنها گرفته است و توجه به مسئولیت های اجتماعی در دوره کنونی در دستور کار قرار دارد.

سه پسر و یک دختر چهارقلوهایی هستند که در دوم فروردین ماه ۱۴۰۱ در بیمارستان آموزشی درمانی کمالی دیده به جهان گشودند، آنها نخستین چهارقلوی سال جدید و قرن پانزدهم هجری شمسی نیز به شمار می روند و از این جهت رکورددار هستند.


انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

طراحی و اجرا : کرج وب
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به البرز نیوز است.