البرز نیوز

البرز نیوز

آخرین اخبار استان البرز و شهر کرج
امروز: ۱۴۰۳/۰۲/۰۸
X

ماحصل مجموعه کارگر و کارفرما “تولید” است/تولید دانش بنیان به اقتدار اقتصادی کشور ها وابسته است

نماینده مردم استان البرز در مجلس ، مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی و رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت استان البرز با اهدا ی ۷۰۰ شاخه گل به کارگران شرکت صنعتی آذین خودرو، هفته کار و کارگر را گرامی داشتند.


به گزارش البرز نیوز از البرز، علیرضا عباسی،  نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در این مراسم که در گروه صنعتی آذین خودرو در استان البرز برگزار شد در جمع کارگران گفت: با رونق تولید در کشور اشتغال ایجاد و مشکل اشتغال، مسکن، ازدواج و ناهنجاری‌های اجتماعی حل خواهد شد.

وی با بیان اینکه نیروی انسانی تاکنون به هر آنچه خواسته دست یافته است، تصریح کرد: در نیروی انسانی نسل‌های مختلف دانشگاه وجود دارد که نسل اول را پشت سر گذاشتیم و تعداد دانشجویان ما نسبت به ۴۰ سال گذشته قابل قیاس نیست.

عباسی با بیان اینکه کارگران به عنوان زحمتکشان جامعه بسیار ارزشمند هستند و باید به آنها بهاء دهیم، تصریح کرد: ماحصل مجموعه کارگر و کارفرما “تولید” است و با رونق تولید در کشور اشتغال ایجاد و مشکل اشتغال، مسکن، ازدواج و ناهنجاری‌های اجتماعی حل خواهد شد.

عبدالله دارایی، سرپرست اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی هم در ادامه این مراسم  گفت: روز کار و کارگر را گرامی می داریم چرا که نشان نوآوری، سازندگی، توسعه در کشورمان است.

رضا رضایی رئیس خانه صنعت و معدن و تجارت استان البرز هم  تاکید کرد: همه ما در اقتصاد مقاومتی باید از کار، کارگر و تولید، اشتغال و کارآفرینی حمایت کنیم و با تلاش برای اصلاح قوانین مربوط به حوزه کارگری و کارفرمایی باعث شویم این مناسبات سبب آبادانی و توسعه در کشور شود.

رضایی به اهمیت تولید دانش بنیان اشاره کرد و گفت: تولید دانش بنیان به اقتدار اقتصادی کشور ها وابسته است. در واقع امروز کشورهایی دارای اقتصاد قوی هستند که بتوانند تولید دانش بنیان داشته باشند و این مهم با کار جهادی، تولید و کارگری هوشمند و بادانش و مهارت امکان پذیر خواهد بود. ذنشی که برگرفته از ایده های نو باشد با بهره بری بالا. 

در پایان این مراسم علیرضا عباسی نماینده مردم استان البرز در مجلس شواری اسلامی، عبدالله دارایی مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی، رضایی رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت استان البرز و سایر مدیران استانی با اهدای 700 شاخه گل رز به کارگران روز و هفته کار و کارگر را گرامی داشته و یاد و خاطره شهدای کارگر را زنده نگاه داشتند.


انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

طراحی و اجرا : کرج وب
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به البرز نیوز است.