البرز نیوز

البرز نیوز

آخرین اخبار استان البرز و شهر کرج
امروز: ۱۴۰۳/۰۲/۰۵
X

قیمت بلیت اتوبوس برای عید گران نمی‌شود

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز از پیش‌فروش بلیت سفرهای نوروزی ناوگان حمل و نقل عمومی در استان خبر داد و گفت: برای عید امسال قیمت بلیت اتوبوس گران نمی‌شود.


به گزارش البرز نیوز از البرز، علی زندی‌فر در جمع خبرنگاران اظهارکرد: براساس آخرین پروتکل‌های بهداشتی اعلام شده از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا مسافرانی که می‌خواهند در ایام نوروز از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنند باید کارت واکسن داشته و علائم بیماری هم نداشته باشند.

وی افزود: مردم در هنگام استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی، چنانچه هرگونه تخلف به ویژه در حوزه پروتکل‌های بهداشتی را مشاهده کردند می‌توانند با شماره 141 یا سامانه پیام‌کوتاه 2000141 ارتباط برقرار کرده و شکایت‌های خود را اعلام کنند که در صورت احراز تخلف بعد از بررسی شکایات با متخلفان برخورد جدی خواهد شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز همچنین از اتصال سیستم بلیت‌فروشی شرکت‌های مسافربری البرز به سامانه امید خبرداد و گفت: با توجه به شیوع ویروس اُمیکرون تمامی شرکت‌های حمل و نقل مسافری استان به سامانه امید متصل شدند و در حال حاضر صدور بلیت‌های اتوبوس براساس اطلاعات دریافتی از این سامانه است.

زندی‌فر در بخش دیگری از صبحت‌هایش درباره پیش‌فروش بلیت اتوبوس توضیح داد و افزود: پیش‌فروش اینترنتی بلیت سفرهای نوروزی ناوگان حمل و نقل عمومی از اول اسفند و پیش‌فروش حضوری نیز از 10 اسفند آغاز شده است.

به گفته مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز در این پیش‌فروش، طبق دستور ستاد ملی مقابله با کرونا ۵۰ درصد ظرفیت در نظر گرفته شده به فروش می‌رسد و درصورت ارائه دستورالعمل جدید ظرفیت باقی‌مانده در روز‌های پایانی به فروش می‌رسد.

این مسئول تصریح کرد: همه ظرفیت‌ها در شبکه‌های اینترنتی و وب سایت‌های شرکت‌های حمل و نقل استان قرار گرفته است و مردم می‌توانند به راحتی وارد شده و با ورود اطلاعات نسبت به تهیه بلیت ناوگان مسافری جاده‌ای اقدام کنند.

وی با اشاره به قیمت بلیت اتوبوس برای عید امسال نیز گفت: براساس اعلام سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای امسال بلیت اتوبوس در ایام نوروز افزایش قیمت نخواهد داشت.


انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

طراحی و اجرا : کرج وب
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به البرز نیوز است.