البرز نیوز

البرز نیوز

آخرین اخبار استان البرز و شهر کرج
امروز: ۱۴۰۳/۰۶/۲۹
X

صدور بیش از ۱۸۰۰ پروانه کسب در حوزه اصناف/ انجام بیش از ۳۴۰۰ بازرسی از واحد های صنفی، خدماتی و توزیعی

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ساوجبلاغ از صدور یک هزار و ۸۳۴ پروانه کسب و توزیع ۲ هزار و ۲۳۶ تُن کالای اساسی در سال ۱۴۰۰ در این شهرستان خبر داد.


به گزارش البرز نیوز از البرز، مهدی زارعکار در تشریح عملکرد یکساله اداره صمت این شهرستان گفت: اداره شهرستان ساوجبلاغ در سال 1400 تعداد یک هزار و 834 فقره پروانه کسب صادر کرده است، همچنین 12 جلسه کمسیون نظارت بر واحدهای صنفی برگزار شده که 151 مصوبه داشته است. 

وی افزود: از ابتدای سال جاری تا کنون، ۳۴۶۴ مورد بازرسی از واحد های صنفی انجام شد و در همین راستا ۵۴۶ فقره برگ جریمه صادر شد، همچنین تعداد ۷۴ مورد گشت مشترک با همکاری تعزیرات حکومتی، پلیس امنیت اقتصادی و دیگر دستگاه های اجرایی مرتبط در این شهرستان انجام شده است و در همین راستا تعداد ۷۰۳ مورد تخلف به ارزش ریالی ۱۰۲ میلیارد ریال محرز شده است.

زارعکار گفت: در همین مدت به منظور متعادل‌سازی قیمت‌ها و تنظیم بازار 2 هزار و 236 تٌن کالا در سطح شهرستان توزیع شده است که از این مقدار حدود 1یک هزار و 527 تُن مرغ گرم، 106 تُن مرغ منجمد، 341 تُن برنج خارجی، 82 تُن روغن ویژه صنوف، 174 تُن شکر و 6 تُن گوشت قرمز منجمد از ابتدای سال جاری تاکنون از طریق فروشگاه‌ها با قیمت مصوب تنظیم بازار در سطح این شهرستان توزیع شده است.


انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

طراحی و اجرا : کرج وب
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به البرز نیوز است.