البرز نیوز

البرز نیوز

آخرین اخبار استان البرز و شهر کرج
امروز: ۱۴۰۳/۰۲/۰۶
X

انجام بیش از ۴۲۰۰ مورد بازرسی در سال ۱۴۰۰/ توزیع ۲۴۴ تُن کالای اساسی از ابتدای امسال

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان طالقان از انجام بیش از ۴۲۰۰ مورد بازرسی و توزیع بیش از ۲۴۰ تُن کالای اساسی در سال ۱۴۰۰ در این شهرستان خبر داد.


به گزارش البرز نیوز از البرز ابراهیم کوه خیل در تشریح عملکرد اداره صمت این شهرستان گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون 4200 مورد بازرسی از واحد های صنفی، تعداد 520 مورد گشت مشترک که از این تعداد برای 25 مورد پرونده قضایی تشکیل و به اداره تعزیرات شهرستان ارسال شد، همچنین 700 گشت نیز در قالب ستاد مبارزه با کرونا انجام شده است.

وی افزود: در همین مدت به منظور متعادل‌سازی قیمت‌ها و تنظیم بازار 244 تٌن کالا در سطح شهرستان توزیع شده است که از این مقدار حدود 223 تُن مرغ گرم، یک تُن مرغ منجمد، 30 تُن برنج خارجی، 2 تُن تخم مرغ، 7.5 تُن شکر و پانصد کیلوگرم گوشت قرمز منجمد از ابتدای سال جاری تاکنون از طریق فروشگاه‌ها با قیمت مصوب تنظیم بازار در شهرستان طالقان توزیع شده است.

کوه خیل ادامه داد: در حوزه اصناف نیز در سال جاری تعداد ۱۲۰ پروانه کسب های صادره و ۹۰ پروانه های در دست اقدام است، همچنین ۴ جلسه کمسیون نظارت بر واحدهای صنفی انجام شده که ۲۵ مصوبه داشته است. 

رئیس صمت شهرستان طالقان گفت: در این مدت به همت فرمانداری شهرستان طالقان، ۱۰ جلسه تنظیم بازار در شهرستان انجام شد که حاصل آن ۶۰ مصوبه بود، همچنین ۳جلسه آرد و نان تشکیل که ۲۱ مورد مصوبه داشت و ۴۵ مورد هم پیگیری مصوبات استانی انجام شد.

وی در پایان تشریح کرد: در سامانه تجارت نیز شهرستان طالقان با ۱۸۶ فعال تجاری و ۲۰۰ مورد کد نقش و همچنین با ۹۹ درصد شفافیت جزو شهرستان های پیشرو است.


انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

طراحی و اجرا : کرج وب
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به البرز نیوز است.