البرز نیوز

البرز نیوز

آخرین اخبار استان البرز و شهر کرج
امروز: ۱۴۰۳/۰۱/۳۱
X

شهروندان کرجی بدون دغدغه میوه شب را تامین خواهند کرد/لزوم مشتری مداری در جایگاه های عرضه میوه

شهردار کرج در بازدید سرزده از جایگاه های موقت عرضه میوه شب و بازار روزهای تابعه، خواستار نظارت جدی بر عملکرد غرفه ها در راستای رعایت نرخ مصوب، لحاظ مسائل بهداشتی و ارائه میوه باکیفیت به شهروندان شد.


به گزارش البرز نیوز از البرز، مصطفی سعیدی سیرائی با همراهی حمید دانشی کهن رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی طی بازدید سرزده از برخی بازار روزهای تابعه و همچنین جایگاه های موقت طرح تنظیم بازار که ۱۷ مورد آنها تحت نظارت شهرداری کرج دایر شده و فعالیت می کنند، ضمن گفت وگو با غرفه داران و قدردانی از زحمات آنها، خواستار رعایت انصاف در فروش میوه شب عید و توجه به نرخ مصوب دولتی شد.

وی با بیان اینکه خوشبختانه امسال کمبودی از جهت میوه شب عید در بازار احساس نمی شود، گفت: با پیگیری های صورت گرفته، ۳۷۴ تن سیب و پرتقال با نرخ یارانه ای در ۱۷ جایگاه موقت طرح تنظیم بازار تحت نظارت سازمان میادین شهرداری کرج توزیع می شود و نظارت لازم بر عملکرد غرفه داران وجود دارد.

شهردار کرج افزود: آدرس مراکز موقت عرضه میوه شب عید باید از طریق رسانه ها به خوبی اطلاع رسانی شود تا شهروندان برای خرید میوه به نزدیک ترین جایگاه مراجعه نمایند و علاوه بر کنترل قیمت ها، باید کیفیت میوه ای که تحویل مردم می شود نیز تحت نظارت باشد و نباید اجازه دهیم که برند و ویترین خدمت رسانی شهرداری در جامعه مخدوش شود.

سعیدی در ادامه با بیان اینکه شهروندانِ کرج بدون دغدغه و با اطمینان خاطر محصولات خود را در آستانه سال جدید تامین خواهند کرد، گفت: در  ماه مبارک رمضان نیز ما مشکلی برای عرضه و توزیع محصولات مورد نیاز از طریق بازار روزهای شهرداری نداریم و تمهیدات لازم در این بخش پیش‌بینی شده است.

شهردار مرکز البرز تاکید کرد: عرضه محصولات باکیفیت و با قیمت مناسب از جمله مواردی است که منجر به مراجعه شهروندان به این میادین شده و یکی از عوامل ایجاد ثبات بر محصولات مورد نیاز شهروندان در سطح شهر کرج فعالیت میادین میوه و تره‌بار است.

شهردار کرج در پایان اظهار کرد: انتظار می رود سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی ضمن رصد عملکرد غرفه داران و ایجاد نظام نظرسنجی از خریداران، چنانچه مردم از رعایت نرخ ها و کیفیت محصولات رضایتمندی داشتند، در سال آینده نیز این افراد را در اولویت همکاری قرار دهد، در غیر این صورت آنها را در لیست سیاه همکاری بگذارید.

&#۶۵۵۳۲;

یادآور می شود پرتقال با قیمت ۹ هزار تومان، سیب زرد با قیمت ۱۲ هزار تومان و سیب قرمز با قیمت ۱۱ هزار تومان در جایگاه های موقت طرح تنظیم بازار قابل عرضه است.


انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

طراحی و اجرا : کرج وب
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به البرز نیوز است.