البرز نیوز

البرز نیوز

آخرین اخبار استان البرز و شهر کرج
امروز: ۱۴۰۳/۰۲/۰۵
X

شهردار کمالشهر دستور تسریع در اجرای خدمات عمرانی را صادر کرد

شهردار کمالشهر گفت: با وجود مشکلات مالی در حوزه مدیریت شهری، اقدامات عمرانی و خدمات، متوقف نخواهد شد و پیشرفت این روند با همکاری و صبوری شهروندان محقق خواهد شد.


به گزارش البرز نیوز از البرز، امیر بهمنی در حاشیه بازدید از سطح شهر که به همراه اعضای شورا و معاونان شهرداری کمالشهر و در پیگلایه مردمی از مشکلات شهری، انجام شد،‌ اظهار داشت: انتقادات شهروندان از برخی مشکلات موجود در شهر کاملاً قابل احترام و مستلزم پیگیری معاونین مربوطه و صبوری مردم است چرا که روند رفع برخی از این موارد مانند بهسازی معابر، لکه گیری ، زیباسازی محیطی و … طبق برنامه ریزی های  انجام شده و زمان بندی مقرر در حال اجراست.

وی افزود: ما با همه توان خود در بخش مالی سعی بر آن داریم تا با تقویت حوزه های عمران و خدمات شهری شرایط را برای تسریع در اقدامات مذکور فراهم آوریم.

بهمنی در  ادامه خاطر نشان کرد: با عنایت به مشکلات مالی که شهرداری با آن روبروست، اقدامات عمرانی و خدمات و طرح ها و برنامه های رفاهی متوقف نخواهد شد و پیشرفت این روند، تنها با همکاری، همدلی و صبوری شهروندان محقق خواهد شد .

وی در خاتمه به معاونین مربوطه دستور اکید داد تا در اسرع وقت و بدون فوت وقت موارد مطروحه را رسیدگی و موانع را به حوزه شهردار  جهت پیگیری منعکس کنند.

در این بازدید مواردی چون :پیشنهاد گشوده شدن زیر گذر بالای رضوانیه از سمت کرج به هشتگرد ، بهسازی فضای سبز حاشیه اتوبان (بالای رضوانیه و  قالبهای صنعتی ایران خودرو)، لکه گیری آسفالت و بهسازی جداول نظافت و روفت و روب و جویهای آب خرمدشت خیابان میثم۲.۳، جدولگذاری و رفیوژ کل خیابان خیابان فجر۱۶،  لکه گیری آسفالت و نظافت میعاد ۲۹ و فرعی های آن و همچنین ترمیم جوی‌های آب کوچه ها از جمله مواردی بود که شهردار کمالشهر ضمن بازدید ، با قید زمان به معاونین دستور رفع آن را داد.

 


انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

طراحی و اجرا : کرج وب
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به البرز نیوز است.