البرز نیوز

البرز نیوز

آخرین اخبار استان البرز و شهر کرج
امروز: ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
X

رفع مشکلات اقماری و کم برخوردار، نقطه عطف در سازندگی شهر است.

شهردار کمالشهر گفت: حضور مسئولین استانی در شهرهای کم برخوردار و رفع مشکلات اقماری مثل کمالشهر ، نقطه عطف در سازندگی شهر است.


به گزارش البرز نیوز از البرز، مدیر کل بازرسی و امور حقوقی و مدیریت ارزیابی عملکرد استانداری البرز در بازدید از شهر کمالشهر بر آسیب شناسی و حل ریشه ای مشکلات منطقه تأکید کرد و گفت: کمالشهر به دلیل نوع ساختار شهری و مهاجر پذیربودن، بسیار آسیب پذیرتر از شهر های دیگر استان است و این امر حضور موثرتر و تلاش بیشتر مسئولین را برای رسیدن به خدمتی در خور شهروندان می طلبد.

امیر بهمنی، شهردار کمالشهر در حاشیه این بازدید ضمن ابراز خرسندی از حضور مسئولین استانی در این شهر گفت: حضور مسئولین در شهرهای کم برخوردار و رفع مشکلات اقماری مثل کمالشهر ، نقطه عطف در سازندگی شهر است.

بهمنی افزود: نگاه مجموعه اداره کل بازرسی استانداری البرز یک نگاه ویژه است که در راستای رفع مشکلات شهر در همه ابعاد و حوزه ها، کمک شایانی در پی خواهد داشت.

دهقان نژاد ریاست اداره بازرسی و رسیدگی به شکایات شهرداری نیز با ابراز خرسندی از نظر ویژه مسئولین استان  گفت: ارائه طرح، نظارت و پیگیری رفع این مشکلات برای مردم بسیار مطلوب است ، چراکه این حضور مفید و موثر و تلاش شبانه روزی قطعا ثمرات محسوسی در پی خواهد داشت که از نگاه ریزبین مردم، پنهان نمی ماند.

در این بازدید مسائلی چون زیبا سازی بصری شهری، مقابله با ساخت و ساز غیر مجاز، ارائه راهکار برای فرهنگ سازی در برخی بخشها و لزوم تکریم ارباب رجوع ، مطرح و تبادل نظر شد.


انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

طراحی و اجرا : کرج وب
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به البرز نیوز است.