البرز نیوز

البرز نیوز

آخرین اخبار استان البرز و شهر کرج
امروز: ۱۴۰۳/۰۲/۳۱
X

راه‌اندازی میزخدمت رسیدگی به درخواست‌های مردم البرز با حضور نماینده وزیر میراث‌فرهنگی

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان البرز از راه‌اندازی میزخدمت دریافت و رسیدگی به درخواست‌های مردمی با حضور نماینده تام‌الاختیار وزیر میراث‌فرهنگی کشور همزمان با سفر رئیس جمهوری به این استان خبر داد.


به گزارش البرز نیوز از البرز، فریدون محمدی امروز چهارشنبه 17فروردین سال جاری با اعلام این خبر گفت: میز خدمت دریافت و رسیدگی به درخواست‌های مردمی با حضور نماینده تام‌الاختیار وزیر میراث‌فرهنگی کشور در راستای اجرای اهداف و برنامه‌های دولت مردمی فردا پنج شنبه 18 فروردین ماه همزمان با ورود رئیس جمهوری به استان البرز راه‌اندازی می‌شود.

او اضافه کرد: مردم عزیزمان می‌توانند با مراجعه به اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان البرز به آدرس کرج، بلوار شهید چمران، جنب در شرقی دانشکده کشاورزی، طبقه ششم سالن جلسات روابط عمومی اداره کل درخواست‌های خود را در سه حوزه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مطرح کنند.

محمدی با بیان اینکه رئیس جمهور و هیئت وزیران در روز پایانی این هفته مهمان مردم البرز خواهند بود، یادآور شد: در این ارتباط مردمی، میثم آسوپا مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و پاسخگویی به شکایات وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کشور به عنوان نماینده تام‌الاختیار وزیر از ساعت 14 تا 22 روز پنج شنبه 18 فروردین ماه ۱۴۰۱ پاسخگوی مردم عزیزمان خواهد بود.

 


انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

طراحی و اجرا : کرج وب
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به البرز نیوز است.