البرز نیوز

البرز نیوز

آخرین اخبار استان البرز و شهر کرج
امروز: ۱۴۰۳/۰۲/۰۶
X

راه‌اندازی سامانه امداد هوشمند با هدف بهبود فرآیند خدمت‌رسانی به مددجویان

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان البرز، گفت: سامانه امداد هوشمند با هدف ارائه خدمت سریع و بهینه در کمیته امداد، ثبت اطلاعات مددجویان تحت حمایت و تسهیل و تسریع در برقراری ارتباط مؤثر با خیرین راه‌اندازی شده است.


به گزارش البرز نیوز از البرز، ابوالفضل فلاح قنبری با اشاره به اینکه سامانه امداد هوشمند و کارآمد باهدف مدیریت صحیح خدمات ایجادشده است، اظهار داشت: صحت‌سنجی و به‌روزرسانی اطلاعات فردی، پالایش اطلاعات مددجویان، دسترسی آسان به سامانه، جلوگیری از مراجعه حضوری جامعه هدف از طریق ثبت الکترونیکی درخواست خدمات، بخشی از مزایای استفاده از این سامانه است.

وی افزود: این سامانه امکان بهره‌مندی عادلانه مددجویان از خدمات مختلف این نهاد برای افراد تحت حمایت و در گام‌های بعدی امکان استفاده مطلوب از ظرفیت خیران در ارائه خدمت به محرومان را فراهم می‌کند.

فلاح قنبری بابیان اینکه در این سامانه، نیازمندانی که به کمک‌های مالی و معنوی نیاز دارند، شناسایی و اطلاعات آن‌ها به‌صورت یکپارچه ثبت خواهد شد، افزود: نیاز هر یک از نیازمندانی که در این سامانه درخواست خود را ثبت می‌کنند پس از بررسی‌های کارشناسی و صحت سنجی برای رفع وارد مرحله اقدام می‌شوند.


انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

طراحی و اجرا : کرج وب
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به البرز نیوز است.