البرز نیوز

البرز نیوز

آخرین اخبار استان البرز و شهر کرج
امروز: ۱۴۰۳/۰۲/۰۵
X

تلاش مدیریت شهری در حوزه حمل‌ونقل ایجاد انضباط ترافیکی است

شهردار کرج با اشاره به اینکه ترافیک را نمی‌شود از کلان‌شهرها حذف کرد بر ضرورت ایجاد انضباط ترافیکی در شهر تأکید کرد و افزود: همه تلاش مدیریت شهری تحقق این مهم و فراهم کردن رفاه حال شهروندان است.


به گزارش البرز نیوز از البرز، مصطفی سعیدی سیرائی در مراسم شروع به کار سامانه‌های هوشمند ثبت تخلف و دوربین‌های ترافیکی که امروز با حضور فرمانده انتظامی استان البرز، پلیس راهور، اعضای شورای شهر و معاونت‌ها و مدیران مربوطه شهرداری در سالن شهدای شهرداری کرج برگزار شد، با تأکید بر ضرورت ایجاد انضباط ترافیکی در شهر، گفت: به‌منظور اجرای این مهم، باید به توسعه زیرساخت‌ها، اجرای کار فرهنگی جهت ترویج فرهنگ ترافیکی و ترغیب شهروندان به همکاری با مدیریت شهری در این خصوص و هوشمند سازی توجه ویژه شود.

وی همچنین از پیگیری‌های مجموعه مدیریت شهری در به نتیجه رساندن پروژه‌های بزرگراه شمالی و قطار شهری کرج یادکرد و با توضیح این موضوع که توسعه زیرساخت‌ها با حمایت اعضای شورای شهر در حال انجام است، افزود: این دو پروژه عظیم نقش بسزایی در توسعه زیرساخت‌های حمل‌ونقل ترافیک و ایجاد انضباط شهری دارند.

شهردار کرج اضافه کرد: جهت اجرای کار فرهنگی نیز مقررشده کارگروهی متشکل از سازمان فرهنگی ورزشی و اجتماعی شهرداری، معاونت حمل‌ونقل ترافیک شهرداری، معاونت اجتماعی نیروی انتظامی و پلیس راهور تشکیل شود و کاری مشترک در حوزه فرهنگ‌سازی ترافیک و ایجاد انضباط ترافیکی تولید و به شهروندان ارائه شود.

سعیدی سیرائی همچنین به اهتمام مدیریت شهری برای ایجاد آسایش شهروندان و جلوگیری از خسارات به آنان اشاره کرد و افزود: یکی از راهکارهای تحقق این مهم، همان ایجاد انضباط ترافیکی است و با همکاری پلیس راهور و فرمانده انتظامی استان البرز همچنین حمایت‌های اعضای شورا طی سال آینده شاهد اتفاقات خوبی در حوزه حمل‌ونقل ترافیک شهری خواهیم بود.

آغاز مطالعات و اجرای عملیات احداث چندین تقاطع غیر هم‌سطح در کرج 

وی به اقدامات مدیریت شهری در سال ۱۴۰۱ در حوزه حمل‌ونقل اشاره کرد و گفت: در سال آینده مطالعات و اجرای چندین پروژه تقاطع غیر هم‌سطح در شهر آغاز می‌شود.

شهردار کرج همچنین از اهتمام و پیگیری ویژه مدیریت شهری در خصوص بهره‌برداری تقاطع غیر هم‌سطح ماهان – آزادی خبر داد و افزود: در صورت نبود موانع احتمالی، در تلاشیم این پروژه را تا فروردین سال آینده به بهره‌برداری برسانیم.

سعیدی سیرائی اضافه کرد: همچنین پیگیری‌های لازم برای سرعت بخشیدن به اتصال کنارگذر جنوبی مهرشهر به چمن ۳، صورت گرفته و مدیریت شهری در تلاش است این پروژه را نیز سوم خرداد سال آینده به بهره‌برداری برساند.

پیش‌بینی ردیف‌های اعتباری در بودجه ۱۴۰۱ برای هوشمند سازی ترافیک

وی در ادامه به نگاه ویژه شورای ششم در حوزه حمل‌ونقل و هوشمند سازی ترافیک اشاره کرد و بابیان چند برابر شدن بودجه شهرداری در این حوزه گفت: خوشبختانه ردیف‌های اعتباری خوبی در هوشمند سازی ترافیک شهر پیش‌بینی‌شده است.


انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

طراحی و اجرا : کرج وب
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به البرز نیوز است.