البرز نیوز

البرز نیوز

آخرین اخبار استان البرز و شهر کرج
امروز: ۱۴۰۳/۰۶/۲۹
X

تشدید نظارت بر داروخانه های روزانه و شبانه روزی و بیمارستانی استان

معاون غذا و دارو استان البرز با توجه به روزهای پایانی سال از تشدید نظارت های روزانه، شبانه روزی و بیمارستان‌های استان خبر داد.


به گزارش البرز نیوز از البرز، نفیسه خسروی با اشاره به تشدید نظارت بر داروخانه های روزانه و شبانه روزی و داروخانه های بیمارستانهای استان البرز، اظهار کرد: نظر به اهمیت موضوع خدمات رسانی در ایام قبل تعطیلات و ایام تعطیلات نوروز، معاونت غذا و دارو استان البرز برنامه های تشدید بر نظارتهای خود را بر داروخانه های استان و داروخانه های بیمارستان ها و شرکتهای دارویی برنامه ریزی کرده است. 

وی با بیان این مهم که این برنامه از تاریخ ۲۵ اسفند سال جاری لغایت ۱۵ فروردین سال ۱۴۰۱ ادامه خواهد داشت، گفت:حوزه معاونت غذا و دارو در این ایام با کشیک های حضوری در بخشی از واحدها و خدمات رسانی و مشاوره به صورت انکال در بخشهایی دیگر در جهت ارائه خدمات به هم استانی ها حضور فعال خواهند داشت.

وی افزود: در همین راستا بازدیدهای سرزده در شبانه روز از مراکز توسط معاون دانشگاه، مدیریت اداره دارو و فراورده های بیولوژیک و کارشناسان واحدهای مختلف در حال اجراست.

خسروی تصریح کرد: بازدیدهای سرزده از داروخانه های مختلف روزانه و شبانه روزی و بیمارستانی سطح استان به همراه همکاران شبکه به منظور بررسی روند کارهای اجرایی و نحوه ارائه خدمات صورت می پذیرد و در تمام بازدیدهای انجام شده به غیر از بررسی موارد تخصصی در داروخانه ها، حضور مسئول فنی در شیفت های صبح ، عصر و شب، نحوه اجرای طرح نسخ الکترونیک، بررسی داروهای مجاز برای فروش توسط داروخانه ها، روش نگهداری و انبارش داروها، نحوه استفاده از سامانه های ttac و ثبت داروهای قابل فروش و همچنین نحوه نگهداری و امحاء داروهای تاریخ مصرف گذشته بررسی می شود.


انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

طراحی و اجرا : کرج وب
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به البرز نیوز است.