البرز نیوز

البرز نیوز

آخرین اخبار استان البرز و شهر کرج
امروز: ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
X

بیش از ۶۰۰مورد بازدید نظارتی از تاسیسات گردشگری البرز

معاون گردشگری استان البرز از انجام ۶۶۲ مورد بازدید نظارتی گشت‌های تلفیقی و تخصصی از تاسیسات گردشگری استان خبر داد.


به ‌گزارش البرز نیوز از البرز، شهرام علی‌محمدی با اشاره به 600مورد بازدید نظارتی از تاسیسات گردشگری البرز، گفت: با آغاز فعالیت کمیته‌های ۱۱گانه ستاد اجرایی خدمات سفر استان برای خدمات‌رسانی شایسته به گردشگران نوروزی، بازدیدهای نظارتی از تاسیسات گردشگری استان نیز به‌صورت مستمر در حال انجام است.

معاون گردشگری استان البرز اضافه کرد: از ۲۹ اسفند ماه سال گذشته تا هشتم فروردین ماه امسال، ۶۶۲مورد بازدید تلفیقی و کارشناسی و تخصصی از تاسیسات گردشگری استان شامل هتل‌ها، مهمان‌پذیرها، هتل‌آپارتمان‌ها، رستوران‌ها و واحدهای پذیرایی بین‌راهی، مجتمع‌های خدمات گردشگری و … انجام شده است.

او تعداد بازدیدهای تلفیقی از تاسیسات گردشگری استان را ۲۲۴مورد و تعداد بازدیدهای تخصصی و کارشناسی را ۴۳۸ مورد عنوان کرد و افزود: طی این بازدیدها سه واحد پذیرایی و دو سفره خانه سنتی اخطار گرفتند و دو واحد پذیرایی بین‌راهی نیز پلمپ شدند.

علی‌محمدی یادآور شد: همچنین چهار واحد پذیرایی استان به دلیل حفظ ضوابط بهداشتی، نظم کارکنان، کیفیت مواد غذایی و نحوه برخورد شایسته با گردشگران و مسافران مورد تشویق بازرسان ستاد اجرایی خدمات سفر استان قرار گرفتند.

 


انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

طراحی و اجرا : کرج وب
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به البرز نیوز است.