البرز نیوز

البرز نیوز

آخرین اخبار استان البرز و شهر کرج
امروز: ۱۴۰۳/۰۲/۲۵
X

بزودی مصوبات سفر رئیس جمهور به البرز از سوی استاندار البرز برای اصحاب رسانه و مردم تشریح می شود/تقدیر از همراهی اصحاب رسانه در انعکاس اخبار سفر رئیس جمهور

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز گفت: نوزدهمین سفر استانی رئیس جمهور به استان البرز با دستاوردهای بزرگی همراه بود که با تلاش اصحاب رسانه استان منعکس شد.


به گزارش البرز نیوز از البرز، محمدرضا جهانشاهلو با بیان این مطلب نقش اصحاب رسانه البرز را در انعکاس کارآمدی نظام مهم ارزیابی کرد و گفت: خوشبختانه با تعامل و همکاری مطلوب میان فعالان عرصه ارتباطات و اطلاع رسانی استان و همپوشانی و هم افزایی صورت گرفته شاهد اطلاع رسانی دقیق و شفاف از رویدادهای این سفر نیمروزی بودیم.

وی افزود: در این سفر بیش از ۱۹۰ تن از اصحاب رسانه استان و همچنین عوامل صدا و سیمای استان درگیر موضوع اطلاع رسانی بودند که بر خود واجب می دانم از تمامی زحمات و خدمات آنان تقدیر و تشکر کنم.

وی افزود: بزودی استاندار البرز طی گزارشی دقیق در مورد مصوبات و دستاوردهای ارزشمند این سفر برای اصحاب رسانه و مردم استان صحبت خواهند کرد.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز در پایان سخنان خود اظهار امیدواری کرد با تلاش مسئولان ارشد استان و اطلاع رسانی دقیق از عملکرد خدمتگزاران نظام به شهروندان فهیم البرز شاهد حاکم شدن روح آرامش و تلاش مضاعف در البرز زیبا باشیم.


انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

طراحی و اجرا : کرج وب
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به البرز نیوز است.