البرز نیوز

البرز نیوز

آخرین اخبار استان البرز و شهر کرج
امروز: ۱۴۰۳/۰۲/۰۵
X

برپایی میز ارتباطات مردمی وزارتخانه کار، تعاون و رفاه اجتماعی و سازمان های تابع

سرپرست اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز با اشاره به سفر رئیس جمهور به البرز گفت: امروز میز ارتباطات مردمی وزارتخانه و سازمان های تابع به صورت متمرکز برگزار می شود.


به گزارش البرز نیوز از البرز، عبدالله دارایی ظهر امروز در حاشیه میز ارتباطات مردمی وزارت کار و رفاه اجتماعی که در مرکز شهید خدایی برگزار شد اظهار داشت: استان البرز امروز میزبان رییس جمهور در دولت مردمی است.

 وی با اشاره به اینکه ما به عنوان اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی و سازمان های تابعه در غالب شورای هماهنگی دستگاه های تابع تعاون و کار و رفاه اجتماعی امروز میز ارتباطات مردمی وزارتخانه و سازمان های تابع را به صورت متمرکز برگزار و به همشهری های خود خدمت مستقیم ارائه می دهیم ، افزود: وزارتخانه تعاون کار و رفاه اجتمایی همراه با سازمانهای فنی و حرفه ای، بهزیستی، تامین اجتماعی،  مدیریت درمان ، صندوق بازنشستگی و غیره در ارتباطی با بدنه و اقشار مردمی در این محل حضور دارند که بتوانیم خدمت مستقیم و رو در رو با مقامات را با مردم داشته باشند.

سرپرست اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز عنوان کرد: یکی از محورهای اصلی ما حوزه اشتغال است که بنا بر تعهدی که استان البرز در حوزه اشتغال دارد امروز می خواهیم  مستقیم از جوانان  و همه اقشاری که جویای شغل هستند دعوت کنیم تا به این ستاد و به این میز مراجعه کنند و خواسته های مستقیم خود را ارائه دهند.

دارایی گفت: از دیگر اقدامات این اداره کل بحث مشاغل خانگی است که امیدواریم یکی از برنامه ها وایده های بزرگی که به دنبال ان هستیم و سبب توسعه و ترویج حوزه مشاغل خانگی می شود در سال جاری تحقق پیدا کند.

وی با بیان اینکه با تسهیلاتی که دولت با ارقامی که در سال ۱۴۰۱ مشخص می کند امیدواریم  هرچه فراگیر تر و هرچه گسترده تر باشد رشته ها و رسته های شغلی را بتوانیم در مشاغل خانگی و کسب و کارهای خانگی توسعه دهیم، تصریح کرد: تعاونی ها گروه های جهادی  و ان جی اوها و غیره با مردم مرتبط هستند و ما قصد داریم ان ها را در غالب تعاونی ها و مجموعه حقوقی  توسعه و به بسته شدن آنها به مشاغل خانگی دامن بزنیم.


انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

طراحی و اجرا : کرج وب
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به البرز نیوز است.