البرز نیوز

البرز نیوز

آخرین اخبار استان البرز و شهر کرج
امروز: ۱۴۰۳/۰۲/۱۴
X

بررسی ۵ پرونده در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان البرز

با حضور نماینده عالی دولت در استان البرز ۵ پرونده مربوط به واحدهای تولیدی، صنعتی و کشاورزی در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان مورد بررسی و اتخاذ تصمیم قرار گرفت.


به گزارش البرز نیوز از البرز، مجتبی عبداللهی در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان که روز یکشنبه با حضور فعالان اقتصادی و مدیران کل و روسای بانک های مربوطه برگزار شد بر ضرورت نهایت همراهی مسئولان برای حفظ و افزایش تولید و اشتغال تاکید کرد.

وی همچنین از مدیران و بویژه روسای بانک های استان خواست که با توجه به شرایط اقتصادی کشور و برخی موانعی که تولیدکنندگان و سرمایه گذاران به دلیل این شرایط در آن گرفتار شده اند، با دید مثبت و استفاده از تمامی اختیارات خود مساعدت کنند.

عبداللهی از فعالان اقتصادی نیز درخواست کرد که با تمام ظرفیت فعالیت داشته باشند و حفظ و افزایش اشتغال را در راس امور خود قرار دهند.

وی حمایت از طرح های کشاورزی بویژه کشت گلخانه ای را ضروری دانست و رفع موانع و ایجاد تسهیلات لازم در این راستا را ضروری دانست. 

در این جلسه ۵ پرونده با حضور صاحبان صنایع و سرمایه گذاران مورد بررسی و اتخاذ تصمیم قرار گرفت که در حوزه های بیمه، بازپرداخت و اخذ تسهیلات با مشکل مواجه بودند.


انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

طراحی و اجرا : کرج وب
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به البرز نیوز است.