البرز نیوز

البرز نیوز

آخرین اخبار استان البرز و شهر کرج
امروز: ۱۴۰۳/۰۱/۱۰
X

بازدید وزیر میراث‌فرهنگی از پروژه اولین بیمارستان در حال ساخت طالقان

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ظهر امروز پنج‌شنبه ۱۸ فروردین ماه ۱۴۰۱ به همراه تعدادی از مدیران این وزارتخانه وارد طالقان شد و از پروژه اولین بیمارستان در حال ساخت این شهرستان بازدید کرد.


به‌ گزارش البرز نیوز از البرز، هم‌زمان با سفر حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی به استان البرز، سید عزت‌الله ضرغامی نیز به ‌عنوان نماینده‌ عالی دولت در طالقان حضور یافت و مورد ‌استقبال امام جمعه، فرماندار و نیز جمعی از مسئولان این شهرستان قرار گرفت. 

ادای احترام و دیدار با خانواده‌ شهدا، بازدید از پروژه‌های در حال احداث، دیدار با مدیران و معتمدان طالقان و نیز حضور در جلسه شورای اداری استان از مهم‌ترین برنامه‌های سفر یک ‌روزه‌ وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به استان البرز است.

سید عزت‌الله ضرغامی نیز به ‌عنوان نماینده‌ عالی دولت در طالقان حضور یافت و پس از ‌استقبال رسمی جمعی از مسئولان این شهرستان با حضور در محل احداث بیمارستان ۳۲ تخت‌خوابی از نزدیک در جریان روند این پروژه قرار گرفت. 

دیدار با خانواده‌ شهدا، دیدار با مدیران و معتمدان طالقان و نیز حضور در جلسه شورای اداری استان از دیگر برنامه‌های سفر یک ‌روزه‌ وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به استان البرز است.


انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

طراحی و اجرا : کرج وب
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به البرز نیوز است.