البرز نیوز

البرز نیوز

آخرین اخبار استان البرز و شهر کرج
امروز: ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
X

بازداشت عامل ضرب و شتم بیمار بستری در مرکز توانبخشی با دستور دادستان کرج/این مرکز پلمپ شد

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز از بازداشت عامل ضرب و شتم مددجوی بستری در یکی از مراکز توانبخشی شبانه روزی در کرج خبر داد.


به گزارش البرز نیوز از البرز، حسن مددی درباره ضرب و جرح مددجوی بستری در یکی از مراکز توانبخشی شبانه روزی در کرج گفت: بلافاصله پس از انتشار فیلم ضرب و جرح یک مددجوی ۱۶ ساله در یکی از مراکز توانبخشی شهرستان کرج که در سطحی گسترده در فضای مجازی و رسانه ها انتشار یافت دستور قضایی جهت  شناسایی و دستگیری ضارب صادر شد.

وی افزود: با اقدامات انجام شده توسط کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی استان، متهم شناسایی، دستگیر و جهت انجام تحقیقات تحت نظر قرار گرفت.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان در خصوص آخرین وضعیت مرکزی که در آن ضرب و حرح اتفاق افتاده بیان کرد: این مرکز توانبخشی واقع در مهرشهر کرج نیز پلمب و تمامی فعالیت های آن به حالت تعلیق درآمده و مددجویان آن به مراکز دیگر انتقال یافتند.

وجبهه محمدی فلاح مدیرکل بهزیستی استان نیز با اشاره به اینکه مراکز نگهداری از معلولان توسط بخش خصوصی اداره می شوند و تحت نظارت بهزیستی استان هستند اظهار داشت:مددجویان بهزیستی، خط قرمز ما هستند به حکم شرع، قانون و وظیفه موظف هستیم از افراد دارای معلولیت و جامعه هدف حمایت کنیم. این قابل قبول نیست که در مراکز تحت نظارت تعرضی به مددجویان صورت می‌گیرد و در صورت وجود چنین مسائلی با قاطعیت برخورد خواهیم کرد.

وی افزود: پیرو فیلم منتشر شده از مرکز شبانه روزی نگهداری بیماران روانی مزمن ایرانا واقع در شهرستان کرج بلافاصله کمیته  اضطراری ماده ۲۶ بهزیستی استان البرز تشکیل شد و تصمیم به تعطیلی دائم مرکز گرفته شد و ساماندهی سایر بیماران مقیم این مرکز در مراکز دیگر انجام شد.

محمدی فلاح اضافه کرد؛ تمامی مراکز دارای مجوز از بهزیستی استان البرز در رصد کامل عملکردی و رفتاری قرار خواهند گرفت و درباره حقوق عامه و جامعه هدف بهزیستی هیچگونه اغماضی در کار نخواهد بود.


انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

طراحی و اجرا : کرج وب
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به البرز نیوز است.