البرز نیوز

البرز نیوز

آخرین اخبار استان البرز و شهر کرج
امروز: ۱۴۰۳/۰۲/۱۰
X

ایجاد زیرساخت حمل و نقل پاک در بودجه ۱۴۰۱ شهرداری کرج دیده شد

نایب‌رئیس شورای شهر کرج با اشاره به نقش موثر حمل و نقل پاک در کاهش آلودگی هوا، گفت: در بودجه مصوب سال آینده، فراهم کردن زیرساخت های حمل و نقل پاک دیده می شود.


به گزارش البرز نیوز از البرز، علیرضا رحیمی نائب رییس کمیسیون عمران در سی و هفتمین جلسه کمیسیون تلفیق که به بررسی بودجه پیشنهادی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج اختصاص یافته بود، اظهار داشت: افزایش ۱۰۰ درصدی بودجه این معاونت نسبت به سال گذشته توجه جدی شورا به این معاونت است .اما تا کنون اقدام موثری در زمینه حمل و نقل پاک در شهرداری کرج انجام نشده و ضروری است تحقق این مهم در دستور کار معاونت مربوطه قرار گیرد.

نماینده مردم در ششمین دوره شورای شهر کرج ضمن یادآوری این موضوع که انسان برای زندگی سالم تر باید محیط زیست محور باشد، گفت: مقرر شده تا زیرساخت‌های اولیه مسیر دوچرخه در چند مرحله در شهر ایجاد شود که فاز اول آن به خیابان شهید بهشتی_جمهوری اسلامی_ ماهان و همچنین  مسیر بلوار ارم اختصاص یابد.

رحیمی ادامه داد: همچنین مقرر شد با مشارکت و یا سرمایه گذاری و حضور برندهای حمل و نقل پاک همچون دوچرخه، موتور برقی نسبت به تجهیز و راه اندازی ایستگاه های دوچرخه در مسیرهای مشخص شده، اقدام شود.

نایب‌رئیس شورا شهر کرج تأکید کرد: با توجه به ضرورت اهمیت حمل و نقل پاک، لازم است تا موارد مذکور در سال ۱۴۰۱ عملیاتی شود.


انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

طراحی و اجرا : کرج وب
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به البرز نیوز است.