البرز نیوز

البرز نیوز

آخرین اخبار استان البرز و شهر کرج
امروز: ۱۴۰۳/۰۱/۰۹
X

اپلیکیشن گردشگری البرز به زودی راه‌اندازی می‌شود

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان البرز گفت: اپلیکیشن معرفی جاذبه‌های گردشگری البرز به زودی راه‌اندازی می‌شود.


به گزارش البرز، شهرام علی‌محمدی بر لزوم تبدیل استان البرز از مسافرفرست به مسافرپذیر تاکید کرد و اظهار داشت: تبدیل استان معبر به استان مقصد نیازمند تبلیغات گسترده در راستای معرفی جاذبه‌های گردشگری استان ازطریق چاپ و توزیع کتابچه‌های جاذبه‌های گردشگری و راه‌اندازی گردشگری الکترونیکی است.

او از راه‌اندازی گردشگری الکترونیکی در قالب اپلیکیشن معرفی جاذبه‌های گردشگری استان خبر داد و یادآور شد: استان البرز با دارابودن چهارفصل و آب و هوا و اقلیم بسیار خوب یکی از استان‌های برتر در حوزه جاذبه‌های تاریخی طبیعی کشور است.

معاون گردشگری استان با اشاره به اینکه البرز با دارابودن پیست دیزین و روستاهای هدف گردشگری بکر زیاد می‌تواند به‌عنوان یکی از استان‌های مسافرپذیر در فصول مختلف سال باشد، اظهار کرد: پیست بین‌المللی دیزین به عنوان یک مجموعه گردشگری دارای هتل، مراکز پذیرایی و تفریحی و جاده زیبای چالوس و رودخانه‌های خروشان می‌تواند پذیرای خیل عظیم گردشگران داخلی و خارجی در زمستان باشد.

او اضافه کرد: استان البرز در فصل بهار و تابستان نیز به دلیل آب و هوای بسیار مناسب در همه مناطق استان به ویژه مناطق کردان، کوهسار و چهارباغ می‌تواند پذیرای گردشگران در ایام تعطیلات سال باشد.

علی‌محمدی با بیان اینکه استان البرز به دلیل نزدیکی به پایتخت می‌تواند شرایط پذیرش گردشگران را از استان‌های همجوار در روزهای تعطیل داشته باشد، بیان کرد: با توجه به اینکه البرز پیوندهنده چندین استان در کشور است می‌توان از این فرصت برای جذب گردشگر و تبدیل استان معبر به استان مقصد استفاده کرد.


انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

طراحی و اجرا : کرج وب
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به البرز نیوز است.