البرز نیوز

البرز نیوز

آخرین اخبار استان البرز و شهر کرج
امروز: ۱۴۰۳/۰۱/۳۱
X

انجام بیش از ۵۹ هزار مورد بازرسی طی یکسال اخیر در البرز/ شناسایی ۸ هزار و ۶۵۷ مورد تخلف صنفی، خدماتی و تولیدی

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن تجارت استان البرز گفت: در سال ۱۴۰۰، تعداد ۵۹ هزار و ۹۰۰ مورد بازرسی از واحدهای تجاری، خدماتی و صنفی استان البرز انجام گرفته و ۸ هزار و ۶۵۷ تخلف شناسایی شده است.


به گزارش البرز نیوز از البرز، کوروش مرادی اعلام کرد: امسال تعداد 59 هزار و 900 مورد بازرسی از واحدهای تجاری، خدماتی و صنفی استان البرز انجام گرفته و 8 هزار و 657 پرونده تشکیل شد که ارزش ریالی پرونده های متشکله بالغ بر 7 هزار و 983 میلیارد ریال بوده است.

وی با تاکید بر تداوم برنامه های نظارتی معاونت نظارت و بازرسی سازمان صمت البرز بر صنوف مختلف تولیدی، خدماتی و بازرگانی تصریح کرد: طی بازرسی های انجام شده در سال جاری بیشترین تخلفات صنفی محرز شده در بخش مواد خوراکی ۱۰ هزار و ۴۰ مورد عنوان تخلف صنفی با ارزش ۶ هزار و ۱۷۲ میلیارد ریال بوده است.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت استان البرز ادامه داد: در بازرسی و نظارت کالاهای قاچاق نیز ۱۱ هزار و ۵۵۰ مورد بازرسی انجام شده است که منجر به تشکیل ۲۲۳ پرونده، با ارزش ریالی ۶ هزار و ۵۹۰ میلیارد ریال شده است.

مرادی در پایان گفت: از شهروندان البرزی تقاضا داریم در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را با شماره تلفن گویای 124 مطرح کنند تا بررسی های لازم در این زمینه انجام شود.


انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

طراحی و اجرا : کرج وب
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به البرز نیوز است.